• metallic

bra fodrade Regnställ?

Jag skulle vilja ha tips på fodrade regnställ som är bra.
    Jag vill inte att fodret ska gå ända ner i byxorna och ärmarna men tyvärr så står det ju inget om var fodret slutar när man beställer =)

Ni får gärna skriva om det är lite tunnare eller tjockare fleecefoder.
    Lite slittåligt är ju också bra så det inte går hål ner de åker kana i lerhögar =)

• Svar på tråden bra fodrade Regnställ?
  • Grävling 75

Didrikson Boardman är helt överlägset bäst! Jag har köpt fyra set totalt för de är så himla bra. Funkar mellan +-0 till ca +8 beroende på vind. Lite dyrare än andra ställ, men de håller lätt för 2-3 barn och man behöver aldrig sitta på jobbet och fundera på om barnen är kalla och fryser. Dessutom älskar förskolefröknarna dem

• 880215

Min son har ett jättebra fodrat regnställ från Abeko. Det köptes på rea. Hittar jag ett liknande, i nästa strl, från Abeko på rea igen, så blir det ett sånt. Annars blir det ett från Didriksson.

• metallic

hur är fodret på didriksson? går de hela vägen ner? brukar de suga upp vatten nerifrån?

• Qaroliine

Didriksson boardman utan tvekan. Fodret går ej hela vägen ner.

Tilde 101221 Lillasyster bf 150125
  • metallic

då blir det nog ett från didriksson om jag hittar ett på rea =)
    Funderar annars på Lindbergs fodrade de såg ut att vara ganska lika didriksson, samma vattenpelare och flecceväst. 

• modsey

Måste säga att jag alla dagar i veckan oavsett väder föredragit fleece under regnkläder mot fodrat. Tycker det blir galet fuktigt och klibbigt! Har provat alla märken men gått tillbaka till separata i stället. 

Svar på tråden bra fodrade Regnställ?