• Anonym (Blåsvart, hjälp)

Hemskt blåmärke, hur dölja? Bild

Går detta att dölja på något sätt? Hur länge måste jag vara hemma från jobbet? Snälla hjälp mig.
  • Svar på tråden Hemskt blåmärke, hur dölja? Bild
  • kasovi

Det där blir tyvärr väldigt svårt att dölja. Vad har hänt?

• Anonym (Mia)

Svårt att sminka över det där... Vad har hänt dig?

• Anonym
    Anonym (Blåsvart, hjälp) skrev 2015-01-11 21:59:40 följande:

phpKzpsZw38096.jpg

Går detta att dölja på något sätt? Hur länge måste jag vara hemma från jobbet? Snälla hjälp mig.

7-10 dagar behöver du nog vara hemma för det där... Finns salvor som ska skynda på läkningen tror jag du får googla.

Halkat och flög in med ansiktet i en stolpe. Jag har själv aldrig sett något liknande

Man skulle kunna tro att jag blivit slagen.

• Brunhilde

Jäklar! Vad har du gjort? Finns det en rimlig förklaring hade jag kört den och gått till jobbet iaf. Jag hade nog även försökt sminka över så gott det gick, men tror inte vanligt smink skulle kunna dölja det där. Teatersmink kanske.

• Drottningen70

Varför skulle man skolka från jobbet pga en blåtira??

Anonym skrev 2015-01-11 22:04:01 följande:

7-10 dagar behöver du nog vara hemma för det där... Finns salvor som ska skynda på läkningen tror jag du får googla.

Tack. Ja min sambo köpte sån salva men det är svårt att använda eftersom den är farlig att få i ögonen.
  • Brunhilde
    Anonym (Blåsvart, hjälp) skrev 2015-01-11 22:04:03 följande:
    Halkat och flög in med ansiktet i en stolpe. Jag har själv aldrig sett något liknande smile4.gif

Man skulle kunna tro att jag blivit slagen.
    Vet inte hur många som kommer att tro dig (även om det är helt sant). De flesta antar att man blivit misshandlad oavsett vad man säger. Jag hade inte stannat hemma, om det inte hade varit så att jag hade ett jobb med kundkontakt eller liknande.
    Drottningen70 skrev 2015-01-11 22:05:21 följande:

Varför skulle man skolka från jobbet pga en blåtira??

Det går inte att se ut så på mitt jobb. Min chef har själv sagt att jag måste vara hemma så det är inte skolk!
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:07:16 följande:

Vet inte hur många som kommer att tro dig (även om det är helt sant). De flesta antar att man blivit misshandlad oavsett vad man säger. Jag hade inte stannat hemma, om det inte hade varit så att jag hade ett jobb med kundkontakt eller liknande.

Nej det är det jag är rädd för, att inte bli trodd.

Vi har hårda sminkregler på mitt jobb så att jobba nu är helt omöjligt!
Svar på tråden Hemskt blåmärke, hur dölja? Bild