• Anonym (Frågvis man)

Första samlaget, första orgasmen

Kommer ni ihåg första samlaget?
    Funkade det bra eller gick det sämre å var fumligt?

Första orgasmen då, kommer ni ihåg den med?
    Visst ni va det var å så?

Mitt första samlag, eller försökt till samlag, var när jag var 17, är snart 50,  gick inte bra, fick inte upp den så det blev inget den kvällen, nervös var bara förnamnet .-)
    Sånt händer, vi fick till det helgen därpå å då gick det bättre även om det var nervöst inte långt ifrån den bästa sexupplevelsen.

Första utlösningen var nog när jag var runt 11-12, eller orgasm för jag tror inte det kom så mkt, men det var med en kompis å vi var nyfikna, haha,

• Svar på tråden Första samlaget, första orgasmen
  • Anders 386

Jag har minnen av första gången. Blev väldigt fumligt, var nervös o inte riktigt nykter. Kuken var väl lite så där halvhård.. Tjejen var betydligt mer erfaren, men hon visste att det var första gången för mig så hon tog det med ro. Vi hade träffats på midsommarafton och hade sex första gången helgen efter. Jag tog körkort och knullade första gången samma vecka, det var en av dom bästa veckorna i mitt liv. (Kan tillägga att jag fortfarande är gift med samma kvinna, hon var 15 då, nu är hon 56.)  

Min första utlösning har jag däremot inget minne av, den kom i sömnen tror jag. Den kom inte som nån överraskning, jag läste allt jag kom över som handlade om sex på den tiden. 

• Anonym (Malle)

Jodå, visst minns jag. Är 50+ nu. Min första orgasm kom utan att jag fattade vad jag höll på med först. Jag låg och drog i snoppen och det var skönt, men jag var 11 år och tänkte inte på det som sex. Efter ett tag kom jag. Ingen sperma dock, Men jag kom underfund med det där att onanera, och så småningom började det komma sperma vid orgasmerna.

Första samlaget minns jag också. Jag debuterade med en tjej som var erfaren och hade haft sex sen hon var 13. Jag var då 18. Jag fick inte orgasm. Jag hade runkat tidigare på dagen för jag kunde inte veta att jag skulle få ligga. Och jag hade redan då lite svårt att få orgasm flera gånger samma dag. Bäst att spara sig minst ett dygn. Men det tog sig!

Svar på tråden Första samlaget, första orgasmen