Erfarenheter av misslyckade äggledarspolningar?
Hej.
Var på spolningsundersökning igår och de lyckades inte få igenom något vatten alls genom äggledarna!!
Nu blir det titthål och samma undersökning - men där kan de ju vara lite mer hårdhänta och så. Den här gjorde ju jävulskt ont och jag svimmade nästan så de ville inte fortsätta försöka när de inte lyckades andra gången.
Någon mer som fått göra detta flera gånger? Har de lyckats andra eller visade den bara att det inte finns passage - så som denna verkar visa?
Vi har försökt i två år - fått missfall för ett år sedan.
Jag har tre barn sedan tidigare men 10 år sen sist. Men inte haft prob att bli gravid innan - därför är det här lite av en chock för mig (har aldrig tagit för givet att jag skulle bli gravid - men när det gått flera gånger innan tror man ju lätt att man är så´n som lätt blir gravid. Alla andra prover är bra - så nu verkar vi snubbla på äggledare som satt igen (av anledningar jag inte kan hitta några).
Jag läste här i söndags om spolningar där mååånga verkar bli gravida direkt efter - så det var den grejen jag tänkt mig att vi skulle få uppleva med - men icke :(
Vad har ni för erfarenheter av misslyckade spolingar alltså?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-16 15:05
puffar - är det ingen som haft detta problem innan??