Bästa sexhistorierna
Nyfiken som jag är, undrar jag om fler vill dela med sig av någon rolig, spännande, spårad, härlig eller pinsam sexhistoria? Det kan vara något som sagts, gjorts eller som hänt av sig själv. Detaljer är inga problem, utan bara roligt!
Jag kan börja berätta att jag är en nybliven singeltjej sedan en månad tillbaka, 25 år och alltid kåt. Det roligaste som har hänt mig på sistone var för två veckor sedan när jag följde med en kille hem efter en hemmafest. Han var riktigt snygg och hade precis vad som föll mig i smaken. Vi hamnade på hans säng, kysstes och jag sög av honom en snabbis och sen gick han ner på mig. Bara förspelet var det bästa jag hade varit med om, han visste precis vad han gjorde. Sedan trängde han in i mig i missionärsställning, hans kuk var underbar, det går knappt att beskriva. Vi bytte ställning och jag hoppade upp och red honom hårt. Sedan tog han mig djupt på knä och mina ben klamrade sig fast runt honom. Jag kom utav bara den och efter 15 minuters intensivt sex han sprutade han djupt i mig. Jävligt bra sex.
Efteråt gick han ut ur rummet och sa att han skulle fixa nattmat, efter ca 10 minuter kommer han in i rummet igen, fullt påklädd. Jag tittar på honom och han lägger sig bredvid mig. Jag frågade honom om han inte hittade någon mat och då svarade han att han ville hellre ha sex en gång till. Det var ju så jävla bra sex, så jag beslutade mig för att gå med på det. Han tog av sig kläderna igen och vi fortsatte. Han var redan hård igen och jag var redan uppvärmd så han trängde in ganska omgående. Sedan hade vi nästan lika skönt sex i 10 minuter till, i olika ställningar, innan han sprutade i mig igen. Värst vad kåt han måste vara tänkte jag, som kan komma så mycket, två gånger, under så kort tid.
Jag klädde på mig, tackade för bra sex och gick ut ur rummet där jag till min stora förvåning stöter på en likadan kille som han som nyss låg bredvid mig i sängen. Han står i bara kalsonger med en smörgås i handen och ler stort. Sedan frågar han "Visst är jag bättre på att knulla än brorsan?". Då gick det upp för mig, jag hade legat med två tvillingar under samma natt, men trott att det var samma person. Jag höll på att dö av skratt och kramade om dem båda snyggingarna innan jag begav mig hemåt, klockan 05 på morgonen. Trolled - är bara förnamnet.
Nu är det din tur att berätta något!