barnskötare på dagis vägrade ta emot mitt barn.
För att göra det kort.;) . det uppstod en liten diskussion mellan mig och en av fröknarna på mitt barns avd. Inget stort och allt hölls i normal ton. Vi var dock inte överens. Dagen därpå vägrade samma fröken att ta emot mitt barn när jag skulle lämna !! Demostrativt vände hon ryggen mot oss. En annan personal som var långt borta fick komma och ta emot.. jag har pratat med rektorn om situationen, och fick ett väldigt luddigt svar.. det verkade som vi pratade om vad som hänt, för rektorn sa att personalen mådde så dåligt över vår diskussion och sa att det är inte acceptabelt men mänskligt ?? Jag mailade rektorn igen, för att få bekräftat att det var just denna "vägran " vi pratat om, och vilken åtgärd rektorn då tagit för att detta inte händer igen... rektorns svar var.. låt oss lägga allt gammalt bakom oss och blicka framåt.. så inte i mailet heller vill hon bekräfta att det hänt... jag tycket att det är allvarligt. Det hade dock räckt att rektorn bekräftat att det hänt, och garanterat att det aldrig kommer hända igen... men att hon bara vill vifta bort det och framförallt inte nämna det.. det gör mig irriterad.. funderar nu på att anmäla händelsen istället.. men det tar såklart oxå emot... Någon i samma situation ? Pedagoger, vad säger ni ?