• mrsmrs

Vi som läser till undersköterska 2015 ABF VUX GÖTEBORG

Precis som det låter. Här lägger vi upp prover svar och hjälp till dem som precis börjat läsa till USK. Taskiga kommentarer undanbedes.

Många kan se detta som fusk, men icke! Det är många utav oss som jobbat med detta i år och dagar men är tvungna att göra utbildningen ändå, så vi är inga okunniga människor, så för att vara hjälp på traven till varandra och inte behöva läsa hela boken dag in dag ut för att hitta svar på frågor så lägger jag till dess ämne. Där vi ska alla hjälpa varandra så gott vi kan. Kanske någon som redan är klar USK och vill hjälpa till?

Var snälla mot varandra och lägg ut det ni har .

Tack =)

• Svar på tråden Vi som läser till undersköterska 2015 ABF VUX GÖTEBORG
  • Gu3po

Jag undrar om vi har några underskötare/undersköterskor här som kanske sitter med ett gammalt prov/läxor som vi skulle kunna få titta på? Förvånad Hade varit så mycket mindre jobb, att inte behöva gå igenom hela boken till varje ämne i onödan och fokusera på det som behövs kanske vara med barnen hemma mer Skrattande

Tack för tråd, det behövdes en sådan verkligen.

Mvh

• Anonym (en ssk)
    Gu3po skrev 2015-01-15 06:19:16 följande:

Jag undrar om vi har några underskötare/undersköterskor här som kanske sitter med ett gammalt prov/läxor som vi skulle kunna få titta på? Förvånad Hade varit så mycket mindre jobb, att inte behöva gå igenom hela boken till varje ämne i onödan och fokusera på det som behövs kanske vara med barnen hemma mer Skrattande

Tack för tråd, det behövdes en sådan verkligen.

Med vänlig hälsning,

Se gamla prov som ett övningstillfälle, men du måste ändå läsa i boken. Det gäller att koncentrera sig på det som tagits upp på lektionerna, för det är det just din lärare tycker är viktigt. Och läs aldrig bara inför ett prov, du ska lära dig för ett yrke :)
Svar på tråden Vi som läser till undersköterska 2015 ABF VUX GÖTEBORG