Bumbo Baby Sitter
Nån som provat Bumbo Baby Sitter? Är de värd slantarna? Hur länge kan man använda dem? De ser roliga ut, min sambo tror dock inte att vår lilla ska rymmas i dem, för hon har så knubbiga lår... Hmp!! Vicken en!
Nån som provat Bumbo Baby Sitter? Är de värd slantarna? Hur länge kan man använda dem? De ser roliga ut, min sambo tror dock inte att vår lilla ska rymmas i dem, för hon har så knubbiga lår... Hmp!! Vicken en!
Vi hade en till vår knubbiga pojke och det funkade fint! Har den ff kvar om du e intresserad. Han använde den inte så mycket för han har varit ett "stå-barn", ville inte sitta knappt alls. Den har fått mycket bra kritik, säger att den är bättre än en vanlig sitter...
Vi är jättenöjda med vår bumbo. Vår gosse är 6 mån och rejält knubbig och han sitter suveränt i den. Vi köpte den främst för att ha när man är borta hos vänner eller när man är ute i trädgården eller på stranden. Den går in under vår vagn och är jätte smidig. Kan varmt rekommendera den. Lite rolig kuriosa är att min systers grabb som är sex år och en liten spinkis lyckades trycka ner sin lilla rumpa där i och hade den som stol när han spelade TV-spel. Det är väl inte riktigt meningen, men det visar ju att flexibiliteten är stor
funkar kanon-Rekomenderar den verkligen.
Vi köpte vår Bumbo för några dagar sen. O vår dotter skiner som en sol när hon sitter i den, när hon inser att hon sitter själv ! Kan absolut rekommendera den även om vi inte haft den så länge!
Nora är 4 månader.
Japp värd sina slantat. Vi har en och den var toppenbra åt Klara. :)
Hej!
Eja har ju börjat krypa nu så vi har vår bumbo på toaletten där hon får sitta och leka medans vi gör vad vi ska hihi hon tar sej än så länge inte ur den. Jag tycker att den är värd pengarna för den är lätt att ta med om man ska iväg och det går utmärkt att sitta med på matbordet.
JessieZ
Verkar som en kul pryl, vad kostar den?
399 kr kostade vår på Barnens Hus...
vad är det för nån sitter?
Nu vet jag vilken det är, vilken smidig sak!!!! Den vill jag ha
Har funderat på att köpa en sådan men inte varit säker vi har en gamal som inte Emilia vill sitta i hon tycker den är tråkig.
Ska nog inhandla en sådan nu när jag har hört så mycke positivt om den.
Vi köpte en iaf. Vad synd jag sitter vid fel dator, annars hade jag kunnat lägga in en kul bild på Mira i sin nya stol. På köksbordet. Funkar fint å laga till nåt när hon sitter där, vinkelivink och hon känner sig inte bortglömd Fast hon är kanske lite för liten ännu, ska nog inte sitta så länge.
Hej!
Fick en till min son och han älskar den.
Vi har haft med den överallt.
Perfekt att ha med vid t ex picnick...
Tror att jag har bild i mitt galleri på den.
Bilder finns där