• Anonym (Man)

Man, kommer du lättare när du knullar en riktigt tight fitta?

Än när du knullar en slapp fitta.

• Svar på tråden Man, kommer du lättare när du knullar en riktigt tight fitta?
  • Anonym (haha)

Alltså, jag vill ha en vuxen, mogen kvinna, därmed en fitta som inte är så tajt. Det är det bästa!

En sån tajt som du vill ha är för tonåriga..... eller för män med små kukar.

• Anonym (Man)
    Anonym (haha) skrev 2015-01-15 14:59:59 följande:

Alltså, jag vill ha en vuxen, mogen kvinna, därmed en fitta som inte är så tajt. Det är det bästa!

En sån tajt som du vill ha är för tonåriga..... eller för män med små kukar.

Det är väl skitsamma vad jag vill ha, jag frågar vilket du kommer lättast vid: en tajt eller en slapp?

Jag kommer lättare vid en tajt, men bara om den är riktigt våt.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Man) skrev 2015-01-15 15:12:54 följande:
    Det är väl skitsamma vad jag vill ha, jag frågar vilket du kommer lättast vid: en tajt eller en slapp?

Jag kommer lättare vid en tajt, men bara om den är riktigt våt.
    Du måste ha problem med din lilla snoppstorlek om du har det så jobbigt.....

Hoppas verkligen du hittar en liten tajt tonårsfitta så du blir nöjd.
  • Anonym (Man)
    Anonym (haha) skrev 2015-01-15 15:18:13 följande:

Du måste ha problem med din lilla snoppstorlek om du har det så jobbigt.....

Hoppas verkligen du hittar en liten tajt tonårsfitta så du blir nöjd.

Jag är grov, så du har fel där.

Jag hoppas jag hittar någon att ha riktigt bra sex med, oavsett tajthet. Denna tråd rör återigen inte mina preferenser.
  • Cecese

Varför vill man komma så fort som möjligt istället för att ha det skönt så länge som möjligt?
    Så om mannen kommer fort är man tajt men om han tar längre tid är man slapp? 

• Anonym (Man 50år)

Absolut så är det!
    Har svårt att komma trots stor kuk med feta tjejer som nästan alltid har för stora fittor.

• Anonym (Frågvis)
    Anonym (Man 50år) skrev 2015-01-15 17:16:03 följande:

Absolut så är det!
    Har svårt att komma trots stor kuk med feta tjejer som nästan alltid har för stora fittor.

Men stämmer verkligen det där att tjocka tjejer är slappa? Det är väl bara en myt? Om inte, hur kan fetma orsaka slapp fitta? Borde väl nästan vara tvärtom..,
  • Anonym (Aj som...)

Jag är sjukt tajt, och nej, det är inte lättare för killen att komma. En välutrustad kille får inte hålla på tills han kommer, han får hålla på till det gör för ont för mig. Lagom är väl bäst även på tjejer gissar jag?

• Anonym (Man 50år)
    Anonym (Frågvis) skrev 2015-01-15 17:26:20 följande:
    Men stämmer verkligen det där att tjocka tjejer är slappa? Det är väl bara en myt? Om inte, hur kan fetma orsaka slapp fitta? Borde väl nästan vara tvärtom..,
    Alla jag har haft sex med som är lite fet (kanske 20st) har varit det i alla fall.
Svar på tråden Man, kommer du lättare när du knullar en riktigt tight fitta?