Har du tjej avvisat en kille när du fått se hans kuk?
Och blivit besviken på dess storlek. Eller ger du alla varsin chans?
Och blivit besviken på dess storlek. Eller ger du alla varsin chans?
Jag har gett en kille nobben pga detta ja! Jag förförde honom, den var så liten så den inte kändes. Jag talar om kanske fem cm.
Men jag hade kanske inte brytt mig om HSB hade andra kvaliteer. Det må låta ytligt, men för mig är i alla fall sex en del av ett förhållande.
Dessutom visade han sig vara mer eller mindre av en stalker. Det tog fler år innan han slutade höra av sig trots att jag var väldigt tydlig med vad jag ville.
Jag har gett en kille nobben pga detta ja! Jag förförde honom, den var så liten så den inte kändes. Jag talar om kanske fem cm.
Men jag hade kanske inte brytt mig om HSB hade andra kvaliteer. Det må låta ytligt, men för mig är i alla fall sex en del av ett förhållande.
Dessutom visade han sig vara mer eller mindre av en stalker. Det tog fler år innan han slutade höra av sig trots att jag var väldigt tydlig med vad jag ville.
Ja, från roten typ. Det var lite svårt att få till det.
Ja, flera gånger. Har nyss kommenerat i en annan tråd om det. Är den för liten så ger det mig inget och då nobbar jag dem. Det känns taskigt ibland men jag vill inte knulla med kukar som inte ger mig vad jag vill ha.
Ja, flera gånger. Har nyss kommenerat i en annan tråd om det. Är den för liten så ger det mig inget och då nobbar jag dem. Det känns taskigt ibland men jag vill inte knulla med kukar som inte ger mig vad jag vill ha.
Det var en kombination av flera orsaker, men första gången jag såg denna blyertspenna, visste jag att jag aldrig skulle kunna leva resten av mitt liv med den. Sen försökte jag verkligen, det var en trevlig man, men de rätta känslorna kom aldrig. Och när jag började dra mig tillbaka blev han riktigt hemsk och obehaglig, så då var ju det en sak som avgjorde definitivt. Men jag tror fortfarande att anledningen till att jag aldrig fick de rätta känslorna är för att jag blev så otroligt besviken på denna smala penis.
Jag vet att det är taskigt men du får gärna komma med förslag som lindrar situationen. Jag vet att en del tar det hårt, ett par har t.om börjat lipa och då känner man sig inte sjysst, men vad göra?
Jag undviker definitivt killar med kuk 19-20 cm och över... Har absolut inget emot att den är av medellängd...
Nej, det har jag aldrig gjort. Men om jag skulle träffa nån som har över 18 cm så skulle jag nog kunna säga nej.
Jag föredrar kukar som är medelstora, helst inte mer än 15 cm i längd.
Har aldrig nobbat någon som har haft stor eller liten kuk men däremot har jag nobbat en med alldeles för mycket förhud. Så jävla avtändande!
Nej det har jag inte. Nu pratar jag om första gången och sedan drar jag mig undan.
Eh, nej det har jag inte.
Det finns såååå mycket man kan göra sexuellt och dessutom är jag väldigt liten där nere, så snarare att det blir problematiskt med en för stor kille.
Nej, det har aldrig hänt. En kuk har aldrig varit avgörande i avseendet om jag velat ligga med någon eller ej.