• Lajsa82

Ni som jobbar dagtid måndag-fredag

Vad jobbar ni med? Vad har ni för utbildning och vad har ni för arbetstider? ( deltid som heltid) Själv har jag jobbat i vården som undersköterska i 14 år och känner för att hitta på ngt nytt, men vet inte riktigt vad!?

• Svar på tråden Ni som jobbar dagtid måndag-fredag
  • Flisan79

Kanske dumt att svara då jag antar att du inte kommer satsa på mitt jobb iaf.

Jag är egen företagare och jobbar som tatuerare. Jag väljer mina egna tider men jobbar för det mesta 10-16 vardagar. Samt ett par timmar kväll/helg med ritjobb/administrativt/mail.

Mina tider är anpassade till livet med tre små barn.

• Hanne

Universitetsexamen i ekonomi, statsvetenskap och historia. Tjänsteman på en kommun. Trivs jättebra och jag har aldrig ångest inför jobbveckan. Jag går dit med ett leende på måndag morgon! Men jag har låg lön om man relaterar till mina ansvarsområden.

• Emmsan26

Daglig verksamhet för funktionshindrade. Hab personal numera kallas stödassistent.8-16:)

• Hanne

Jobbar oftast 7.30-16.30, men jag har flextid. Det är superbra.

• Thotis90

Jag blev i veckan erbjuden en heltidstjänst (tidsbegränsad tjänst) som assistent på en grundskola och mina arbetstider kommer vara kl.07:30-16:00. Det här är inte det jag vill jobba med.

Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Mandel

Har 2 jobb.
    Det ena är som administratör på en skola och då jobbar jag 8-17 en dag och 8-15 två dagar.
    Resten av tiden jobbar jag i makens och mitt företag. Är kontorsansvarig.
    Kombinerar det med att tvätta och uträtta ärenden  

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Tramptass

Arbetar i förskolan med barn mellan 1-5 år, och är utbildad förskollärare. Mina arbetstider ligger mellan 6 - 18. Olika beroende på dag. Någon gång i månaden ingår dock några timmars kvällsarbete i form av föreläsningar eller personalmöten. Jobbar heltid. Finns gott om jobb och lönen är på väg uppåt tycker jag

• Lollan1