Vad för ögonfärg? *BILD*
Vad tycker ni att det här är för ögonfärg? Verkar råda delad mening om det här hemma.
Vad tycker ni att det här är för ögonfärg? Verkar råda delad mening om det här hemma.
skulle säga att de är melerade :)
Min dotter har ungefär samma färg har alltid haft svårt att avgöra vilken färg det är. Men jag gissar på grågrön iallafall.
Mina ögon är grågröna och de ser inte ut som på bilden. Jag skulle säga gråblå eller grå (eller varför inte stålgrå).
Tack för alla åsikter! Melerade har jag inte ens tänkt på, vet egentligen inte varför. Möjligt att jag föreställer mig melerade ögon som ögon med lite mer kontrast mellan de olika färgerna.
Rösta på!
Du ser ut som en Tina. Jag tycker de är gråblå färg.
Definitivt grå, möjligtvis nästan lite isblå.
Gråblå
Melerade; lite gröngrå.
Grön tänkte jag först när bilden kom upp. Sedan grå...ish...
Så gröngrå it is! ;)
Jag tycker nog att de ser grågröna ut, om än lite mer åt det gråa hållet.
Tack för alla åsikter! :) Den här tråden har inte gjort mig mycket klokare men det är intressant att se vad andra tycker
Ger den här tråden en sista puff :P
Jag röstade grå, men efter att ha kollat närmare på färgen i Photoshop så är de grågröna.
Grå med en tendens till gröna inslag.
Jag röstade grågrön.
Tack för era röster! Roligt att du tog dig tid med photoshop
Jag har alltid kallat dom grågröna, men jämt och ständigt möter man någon som inte håller med, resultatet här är rätt likt med vad jag har fångat upp ifrån omgivningen hemma. En del tycker att de är grå, många tycker att de är blågrå och en del håller med mig och tycker att de är grågröna. Lite lustigt att det kan vara så olika. På vissa kort kan de se blå ut för mig, på de flesta kort ser de dock grå eller gröngrå ut. Jag tror att det kanske beror på ljuset ^_^ Bilden i TS är som de ser ut i vanligt ljus.