• The Whyte House

Otrevlig personal på Bowling Bull i Jakobsberg

Är det någon som har varit och bowlat på Bowling Bull i Jakobsberg nyligen?
    Jag hade bokat en en timmes bowling med familjen, men vi fick vända i dörren för vi blev så fruktansvärt illa bemötta. Vi blev obegripligt förolämpade 5 gånger innan vi fick nog och gick därifrån. Har aldrig varit med om något liknande.

Detta är vad som hände för den som orkar läsa:

Jag fick leta efter någon som kunde ta emot oss och hittade en person vid baren och jag förklarade att vi hade bokat tid.

Fick inget svar utan han hånlog bara åt mig.

Då visade jag upp bokningsbekräftelsen jag printat ut och han tittade återigen bara på mig och sa ingenting.

Jag frågade vart vi skall betala. Då skrattade han och sa att man betalar när man går ut och inte in, men det visade sig vara ett skämt, för han började gå mot kassan och vi följde efter.

När jag sedan frågade vart bana 9 var, svarade han heller inget utan hånlog bara, tittade ut mot hallen och sa.. jaa du?

Då sa jag att vi kanske skulle gå därifrån för jag började få nog av dessa upprepade förolämpningar

Då skrattade han och upprepade högt och tydligt

-        Vi kanske ska gå härifrån ha ha ha ha ha ha, vi kanske ska gå härifrån, ha ha ha ha, vi kanske ska gå härifrån.. ha ha ha..

När jag frågade om han kunde fälla upp kanterna på banan så att det blir lättare för oss att spela, då vi är nybörjare svarade han

-        Nej det kan jag inte?

Där fick jag nog och vi gick därifrån.

• Svar på tråden Otrevlig personal på Bowling Bull i Jakobsberg
  • MissDreamer

Jag har inte varit där sedan de bytte ägare och namn men har tidigare varit väldigt nöjd med det bemötande vi fått. Låter ju riktigt trist det du berättar!! :( Tänkte åka dit för att bowla om någon vecka så vi får se hur vi upplever det då.

• Filiplopp

Skriv ett mail till chefen. Och berätta vilken usel personal han har. Tror han vill veta det.

• The Whyte House

Har varit där innan de bytte ägare och hade en jättetrevlig upplevelse.

Vi blev riktigt chockade över denne persons attityd och har skrivit mail till dem angående detta.

Har läst andra kommentarer på nätet om att flera personer klagar på att personalen är otrevlig.

Jag vill varna för detta ställe. Gå någon annanstans.

• The Whyte House
    MissDreamer skrev 2015-01-17 16:46:06 följande:

Jag har inte varit där sedan de bytte ägare och namn men har tidigare varit väldigt nöjd med det bemötande vi fått. Låter ju riktigt trist det du berättar!! :( Tänkte åka dit för att bowla om någon vecka så vi får se hur vi upplever det då.

Lycka till. Har läst på nätet att personalen ogillar barn, så ta inte med familjen...
  • dmn910

Bowling bull är en underbar hall, med god mat och trevlig personal, kan inte säga att jag uppfattar din berättelse alls. 

Svar på tråden Otrevlig personal på Bowling Bull i Jakobsberg