• PappaSondre

Har min dotter fått i sig hasch?

Jag börjar bli lite orolig..

Min tvååriga dotters historier är extremt osammanhängande och ibland sover hon mitt på dagen. Det är ju klassiska tecken på ett haschmissbruk, så som jag har förstått det.
    Nu förstår jag att min dotter knappast röker hasch i så tidig ålder. Man är väl inte född igår....
    Jag röker hasch själv och har en gömma under diskbänken som är relativt lättåtkomlig. Kan det vara så att hon har hittat den och snott en bit hasch som hon äter av då och då och blir fullkomligt kollrig?

Skulle vilja ha svar från folk som har upplevt samma sak.

Bespara mig ert moralsnack tack!!!

//Sondre

• Svar på tråden Har min dotter fått i sig hasch?
  • puss

troligare heroin. var förvarar du det?

cuz i´m a wild wild bitch.
  • puss

eller så lyssnar hon för mycker på ditt sööööööövande skitprat. du är fantastiskt tråkig. typ i klass med, ja inte vet jag, Sartre.

• PappaSondre

Skärp dig! Jag bad om svar från folk som har upplevt samma sak, vilket du uppenbarligen inte verkar ha gjort.

//Sondre

• puss
    PappaSondre skrev 2015-01-17 23:05:31 följande:

Skärp dig! Jag bad om svar från folk som har upplevt samma sak, vilket du uppenbarligen inte verkar ha gjort.

//Sondre

tror du man blir pigg av heroin? somnar hon på mörkliga ställen finns bara ett svar. tjejen horsar.
  • PappaSondre
    puss skrev 2015-01-17 23:06:29 följande:
    tror du man blir pigg av heroin? somnar hon på mörkliga ställen finns bara ett svar. tjejen horsar.
    Hon somnar inte bara på "mörkliga" ställen, hon kan somna i soffan mitt på ljusa dagen. Det låter i mina ögon (ur egen erfarenhet) som ett haschmissbruk.
    Heroin kan jag inte uttala mig om!

//Sondre
  • Angel D

Låter som en helt normal två åring. Barnsäkra stället du har haschet på.

Moralsnack kommer du att få vare sig du vill eller inte. Du är ju på FL.

Personligen skulle jag aldrig bruka någon drog, ja, jag har slutat med alkohol, eftersom jag har barn. Vad du gör är upp till dig, var bara beredd att ta konsekvenserna av det.

Om barnet tar skada av ditt brukande så räkna med att förlora vårdnaden.

Vad vuxna gör med sina kroppar skiter jag i så länge barn inte tar skada av det.

• Carnitas

TS, om en tvååring varit  på ditt stash, så tror du inte skulle se detta?
    Mina barn sov ofta mitt på dagen och däcka lite här och där som tvååringar.
    Och än idag kan deras historier vara osammanhängande, som tvååringar helt garanterat osammanhängande.

Är detta verkligen en seriös fråga?
    Varför jag frågar, är för att man borde sett om en unge satt tänderna i sitt hasch.

Svar på tråden Har min dotter fått i sig hasch?