• Anonym (hjälp)

Vilken dildo? Belladot?

Tänkte köpa en dildo på apotea, men de har ganska begränsat sortiment och jag har ingen aning om vilken jag ska köpa, är det någon som har testat någon av belladots dildos?

De har en som heter Ebba ( www.apotea.se/ebba-large-vibrating-dildo-röd ) som är 4 cm i diameter, dvs 12,5 cm i omkrets, men är inte det under medel? Det är ju meningen att den ska vara stor? 

Har ni testat någon annan dildo från apotea får ni gärna tipsa. Vågar inte köpa från någon annan sida eftersom jag är rädd att någon ska fatta vad det är i paketet... även om det är diskret leverans kan ju någon fatta eftersom det inte står någon logga eller så på paketet... så det får bli apotea eller vitaminvaruhuset även om sortimentet inte var så stort och priset var rätt högt...

• Svar på tråden Vilken dildo? Belladot?
  • Anonym (hjälp)

puff...

• Anonym (hjälp)

Kom igen då!!

• hejnina

Jag har inte testat någon belladot, men visst ser Ebba bra ut. Vad man gillar är ju väldigt individuellt. Min favoritdildo är en väldigt enkel stav som är smalare än Ebba. Jag har en med samma omkrets som Ebba också, den tycker jag oftast är för stor.. måste liksom jobba för mycket för att få in den. Kuk i den storleken är en annan sak tycker jag.. men ja det är väl individuellt.

Jag tycker inte du ska begränsa dig till apotea om du tycker att utbudet är litet och dyrt! Ingen kommer bry sig om vad du hämtar ut för paket! :) 

• Anonym (Anonym)

Hej !
    Personligen kan jag rekommendera en rabbit som stimulerar klitoris också
    Den heter  på Apotea  Vibe Therapy Delight eller Vibe Therapy Serenity ( extrapris just nu den sistnämnda )  Glad

• Anonym (hjälp)
    hejnina skrev 2015-01-19 22:01:07 följande:

Jag har inte testat någon belladot, men visst ser Ebba bra ut. Vad man gillar är ju väldigt individuellt. Min favoritdildo är en väldigt enkel stav som är smalare än Ebba. Jag har en med samma omkrets som Ebba också, den tycker jag oftast är för stor.. måste liksom jobba för mycket för att få in den. Kuk i den storleken är en annan sak tycker jag.. men ja det är väl individuellt.

Jag tycker inte du ska begränsa dig till apotea om du tycker att utbudet är litet och dyrt! Ingen kommer bry sig om vad du hämtar ut för paket! :) 

Det kanske blir någon annan än ebba då, inte bra när de är för stora Förvånad 

Hm kanske. Om jag kan hitta någon annan sida med gratis frakt som utlovar diskret leverans kanske jag kan välja ett annat uthämtningsställe än mitt ica, känns lite jobbigt när alla som jobbar där vet vem jag är.

Tack så mycket för svar!

• hejnina
    Anonym (hjälp) skrev 2015-01-19 22:08:14 följande:

Det kanske blir någon annan än ebba då, inte bra när de är för stora Förvånad 

Hm kanske. Om jag kan hitta någon annan sida med gratis frakt som utlovar diskret leverans kanske jag kan välja ett annat uthämtningsställe än mitt ica, känns lite jobbigt när alla som jobbar där vet vem jag är.

Tack så mycket för svar!

Jag skulle nog tro att alla sexshoppar är diskreta i sin leverans, jag har inte varit med om något annat iaf. Jo en gång beställde jag från en stav ellos och dom skickade i en rosa/vit påse.. det veta var ganska genomskinligt... =) haha kändes som att alla tittade men samtidigt så tror jag inte att en käft gjorde det. Varför skulle dom? Jag tittar iaf inte på andras paket.. 

Men ja, vad man gillar är otroligt individuellt. Jag gillar tex inte alls rabbits, som du fick tips om. För min del är det en väldigt enkel stav och en extern klittvibrator (min magic wand Hjärta) som gäller. 

• Anonym (hjälp)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 22:07:00 följande:
    Hej !
    Personligen kan jag rekommendera en rabbit som stimulerar klitoris också
    Den heter  på Apotea  Vibe Therapy Delight eller Vibe Therapy Serenity ( extrapris just nu den sistnämnda )  Glad
    Ok tack för tips! =)
  • Anonym (hjälp)
    hejnina skrev 2015-01-19 22:19:38 följande:

Jag skulle nog tro att alla sexshoppar är diskreta i sin leverans, jag har inte varit med om något annat iaf. Jo en gång beställde jag från en stav ellos och dom skickade i en rosa/vit påse.. det veta var ganska genomskinligt... =) haha kändes som att alla tittade men samtidigt så tror jag inte att en käft gjorde det. Varför skulle dom? Jag tittar iaf inte på andras paket.. 

Men ja, vad man gillar är otroligt individuellt. Jag gillar tex inte alls rabbits, som du fick tips om. För min del är det en väldigt enkel stav och en extern klittvibrator (min magic wand Hjärta) som gäller. 

Nej gud vad pinsamt, jag skulle skämts ihjäl även fast jag vet att det egentligen inte är något att skämmas för, haha... 

Är lite känslig när det gäller klitorisstimulans, det känns som det kittlas (på ett dåligt sätt) om det är för mycket vibrationer direkt på.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (hjälp) skrev 2015-01-19 22:33:48 följande:
    Ok tack för tips! =)
    Du ska INTE  behöva skämmas för att hämta ett paket från Apotea
    För det är ju ett komplett Apotek på nätet som man kan köpa medicin från också
    Som dessutom sänds fraktfritt ! Glad
  • Anonym (hjälp)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 23:12:49 följande:
    Du ska INTE  behöva skämmas för att hämta ett paket från Apotea
    För det är ju ett komplett Apotek på nätet som man kan köpa medicin från också
    Som dessutom sänds fraktfritt ! Glad
    Nej, från apotea skäms jag inte över att hämta ut paket! 
    Älskar dem, handlar typ allt där ifrån, 1000 gånger bättre och billigare än apoteket. 

(låter som jag gör reklam för dem nu )
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (hjälp) skrev 2015-01-19 23:34:37 följande:
    Nej, från apotea skäms jag inte över att hämta ut paket! 
    Älskar dem, handlar typ allt där ifrån, 1000 gånger bättre och billigare än apoteket. 

(låter som jag gör reklam för dem nu )
    {#emotions_dlg.flower}Skrattande
  • Lady Love

Jag tror att alla butiker som säljer sexgrejor är diskreta. Provat några olika och de har till och med haft en avsändaradress som inte kan ge några ledtrådar.

Ge andra sidor en chans. Mycket större utbud tycker jag och bättre priser. Även om frakt tillkommer kan du komma biligare undan med handla där jämfört med Apotea.

Svar på tråden Vilken dildo? Belladot?