• momiaan

v 35 och orkar... INGENTING!

Någon som känner igen sig, eller kan peppa lite? :)

Är gravid i v35, går nu om två dagar in i v36 och är totalt orkeslös! Jag har berättat för min man att jag verkligen hoppas det bara är tillfälligt. Det är som att jag ser saker som behöver göras (t.ex plocka ur diskmaskin, renbädda osv), men jag förmår mig inte att göra det! Det blir liksom inte av. Känns som att jag saknar initiativförmåga. Antar att det är för att jag har fysisk trötthet som övergår till psykisk trötthet då jag bara sover fyra timmar på nätterna och sedan en kort vila om dagarna, men det känns inte ut kul :(

Han försöker peppa mig med att det snart är över, jag hoppas verkligen det! Det här är inte likt mig :/

• Svar på tråden v 35 och orkar... INGENTING!
  • Stampe

Kännde också så, det går över. Vissa dagar kan det komma tillbaka. Sen vissa dagar är man full av energi.

• Maddi

Jag kände lika som du gjorde också, och jag sov heller inte speciellt bra med tanke på foglossning och var uppe en stund varje natt. 
    Helt slut och orkade inte göra mycket, ville bara ha det överstökat. Tyvärr så ska jag dra ner lite förhoppningar, man är lika trött sen också då oftast inte barnet sover speciellt bra om natten. 

Svar på tråden v 35 och orkar... INGENTING!