kille från bosnien är han bra fö henne?
Hej alla fl ! :)
Dem är 20-25 år,vqrt ihop 1 år några månader.
Jag är lite orolig för min vän, hon är ihop med en bosnisk kille och han bor då i sitt hemland. Min kompis bor i Svergie.
Jag tycker bodda är väldigt svarsjuka hon kan inte ens gå ut med mig för då ska vi vara med 10 killar,hon pratar bara med killar enligt honom. Han måste vara med vissa gånger när vi chattar på skype för hon kanske snackar med 10 killar. Båda två får inte titta på motsätt kön för det är respektlöst,så gör man inte om man har en kille/tjej. Jag vet ju att alla förhållansen är olika men att inte få titta tycker jag är väldigt knas, visst man ska kanske inte hoppa,vända hela kroppen för att kolla ..
Hon har ifall bjudit hit han till Svergie ex antal gånger och det kostar flyg osv men hon säger att han oxå betalar lite så som jag uppfattat det så finns det nget socialbidrag eller annat sätt att få pengar.
Han har även ljugit för min kompis att han pluggat till advokat i fem år (de har varit ihop 1 år och några månader)
Deras problem har mest varit hans:
Han gick på henne när hon sov ett flertal gånger
Han fick 300 spänn för att gå till ambassadel men han köpte chips för pengarna, hon gav honom några gångwr så han har väl fått 1000 kr som han har köpt chips för ..
Vad tro ni? Tro ni att jag inte behöver vara orolig? Jag skriv från mobilen så blev lit konstigt.