• Ajax

Mvc Storken i Uppsala.

Tänkte höra om det är någon här som har varit på Mvc Storken i Uppsala och vad ni tyckt om det i såna fall. Var hos en barnmorska där idag som inte var så trevlig och har funderingar på och byta. Är det någon som har ett tips kanske ?

• Svar på tråden Mvc Storken i Uppsala.
  • Smokie

Hej
    Jag går på svartbäckens MVC och dom är toppen tycker jag! Lätt att komma fram på telefon, trevlig och kunnig personal...
    Kram Linda

• snutti

Vi går på Årsta mvc, vi är nöjda...
    Har hört att Gottsundas mvc ska vara helt suveräna...

• annbom

Vi valde att gå på Årsta MVC eftersom en kompis till mig gick på storken och blev illa bemött. Vi trivs bra där

• Upptagen

Jag gick på storken under min graviditet och var inte heller särskilt nöjd med min första BM, men jag hade tydligen otur, för de andra verkar hur gulliga som helst! Tyvärr fick jag bara träffa min nya en gång innan jag födde, men hon var jättebra! Annars tyckte jag om storken, sköterskorna var alltid trevliga och glada när man kom dit.

Om du vill kan du skicka meddelande till min inbox så kan jag berätta vilken bm jag tyckte om!

• MrsR

Jag går på årsta, verkar jättebra. Blev först hänvisad till Storken av min vc, men de ville inte ta emot mig när jag ringde för att få tid.......

• Nilla81

Jag går Gottsundas MVC och de tycker jag är bra. Har inget att klaga på Jätte trevliga!!

• Ajax

Tack för tipsen. Ringde mvc för att byta barnmorska idag och självklart var det hon jag var hos igår som svarade. Hon blev jättesur när jag ville byta barnmorska och det kändes lite obehagligt. Men nu är det bytt i alla fall och jag hoppas verkligen att den nya barnmorskan är bättre annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra....

• mari1

Hoppas det blir bättre med den nya, förstår att det var lite obehagligt men bra att du bytte i alla fall. Jag går på Svartbäckens mvc, tillhör egentligen inte deras område men blev rekommenderad dit av kompisar och har verkligen varit jättenöjd.
    Lycka till.

• Upptagen

Bra gjort! Jag var ju så feg att jag inte vågade byta, utan det fixade sig själv när hon slutade... Hoppas du blir nöjd nu!

Svar på tråden Mvc Storken i Uppsala.