• Baralillajagigen

prata om sexuella men en pryd person

Hej alla ni där ute!

Jag undrar om det finns nå gonatt som har ett bra knep att lite lätt ta upp frågan "har du tappat sexlusten? " på ett lite smidigt sätt?

Min sambo är lite pryd kan man säga. Jag vill inte vara för rakt på och bara slänga ur mig frågan. Nån som kanske har ett mindre rakt på sätt att ställa frågan?

Vi har varit tillsammans i ungefär 6 månader. I början hade vi ses så gott som varje dag. Men sen blev det mer och mer att jag tog initiativet till sen vilket jag tröttnade på och slutade göra för att se hur lång tid det tar innan han tar initiativet. Det tog flera dagar innan han gjorde det. Efter det har det bara blivit mindre och mindre sen. Ofta är det jag som fortfarande tar initiativet och märkte för inte så länge sen att vårt förspel är till ca 90% om hans njutning och när vi väl har sex så är det för kort tid tycker jag. Förspelet är 3 gånger så längre.

Ibland när i är på g och börjar förspelet (jag måste alltid röra hans kul innan han ens börjar närma sig mina ben) så kan han helt plötsligt sluta röra mig säger ingenting utan lägger sig på ryggen. Så jag har ju med slutat och så blir det inget sex nån gång sa han att han blev extremt trött helt plötsligt.

Jag vill gärna ta upp detta med honom men har inget bra sätt att göra det på. Så snälla hjälp med alla goda råd ni har! :)

• Svar på tråden prata om sexuella men en pryd person
  • LillaLindan

Oj, det var tråkigt att han inte är lika på som du är..
    hm jag hade nog "löst mig själv" för att se till att jag själv åtminstone är nöjd och glad, heheh, sen hade jags ett om han kommer komma av sig själv och hade han inte gjort det på typ.. 2-3 veckor så hade jag frågat honom om han ens är attraherad av mig?

om ja:
    varför tar du inget initiativ till att mysa?

man kan ju använda lite gulliga ord och så om det nu är lite känsligt för honom att använda ord som är mer rakt på sak så som "knulla" liksom.

hoppas det gav dig lite inspiration iaf!

Ska bli kul att följa hur det går för dig, hoppas såklart på de bästa :)

Svar på tråden prata om sexuella men en pryd person