• skylarks

Bra site för CamSex?

Vi är sugna på att ha sex framför webcam inför åskådare. Anonymt åt båda håll.

Vi har kikat runt lite men inte hittat någon bra site/program som för samman de som vill kika med de som vill utöva. De flesta siter som dyker upp säljer bara strippor. Inte intresserade av det. Och kontaktannonser är långsamt. Det ska vara "on-demand".

Vi vet vi vet.

Chatroulette!!

Men vi vill känna oss trygga i att alla som är där är där av samma anledning. Camsex.

Någon som har någon erfarenhet och/eller tips på lämplig site?

• Svar på tråden Bra site för CamSex?
  • skylarks

Tack @Frontline

Vid snabb koll verkar det vara baserat på tokens eller dyl. Men kanske kan vara något ändå. Ska kolla närmare senare.

Fler tips någon?

• livserfaren
    Livserfaren4 skrev 2015-03-02 18:06:07 följande:

Jag skulle vilja visa min slaka banan i kameran

Du har loggat ut nu din psyksjuka tjej.såå skönt
  • Coool

Vad är det för fel på Skype?

• NiklazPicklaz

Skype fungerar inte på chromebook. Sedan är det ganska omständigt att hitta ett par (manliga solo-onanister finns tusentals av, det är en anna sak) som är intresserade och har tid/lust samtidigt som oss. Annonser gör också att man måste brevväxla med stora mängder ensamma män som utger sig för att vara ett par (vad nu det ska leda till) och det tar bort spontaniteten och gnistan slocknar innan det nappar. 

Vi skulle också vilja veta, jag frågade om någon kände till någon community sida som inte kräver skype, men admin ansåg att det var sajtreklam/kontaktannons/off-topic och tog bort inlägget. 

• NiklazPicklaz

6lek.com

Av allt att döma en norsk sida med chatt, chatrum och camfunktion. Gratis, men det finns något tokensystem också. 

Jag är inte säker på om det här strider mot familjelivs policy eller inte, jag skrev ett inlägg på samma tema som togs bort efter ett par dagar, den här tråden två år gammal så jag chansar. Admin får väl ta bort om det uppfattas som opassande. 

• Anonym (Camsex)

Upphetsad.se har camfunktion med möjlighet till privat sändning mellan 2 par/personer. Funkar jättebra. 

Svar på tråden Bra site för CamSex?