• Mirris

Taipei på www.icakuriren.se/spel.asp ..

Goafton!!

Måste bara fråga om nån här spelar Taipei på www.icakuriren.se/spel.asp??

Jag har ägnat min arbetsvecka (jobbar natt på ett ganska lugnt ställe) åt att försöka få ut alla 4a spelplanerna.. dom första två (översta raden) gick lätt.. sen var den 3djes tur, och den var klurig, men jag lyckades ialalfall få ut den.

Men nu har jag försökt i 3 nätter, nästintill oavbruet, försökt med den fjärde o sista spelplanen.. den här absolut jäkla omöjlig... det har blivit värsta grejjen.. jag kan itne sluta.. om o om o om igen försöker jag.. men som bäst har jag haft 34 brickor kvar!!!!!

Nån som har lyckats? Jag håller på o få fnatt.

Tack o lov är det sista jobbnatten nu på 9 dygn.. kanske jag kan komma ifrån den här besattheten.
    Hemma hinner jag aldrig spela.. tur det.

Ja, har du inget o göra så försök få ut den sista spelplanen (längs ner till höger) Det är omöjligt!!!

• Svar på tråden Taipei på www.icakuriren.se/spel.asp ..
  • Mirris

Ja det är olika varje gång... helt sjukt jobbigt att aldrig få ut den..
    Jag jobbar 10 timmar/pass.. så jag har hunnit med några omgångar... typ 500

Man kan ju inte ge upp då heller.. försöker till o med "fuska" lite.. genom att ta bort brickor för att se vad som ligger under.. och sen ångra!!! *fy skäms på mig* Men det hjälper ju inte det heller.

• Mirris

Kan ju säga det oxå, att det finns 4 st brickor av varje sort.. så man får kolla lite så man inte har 3 st likadana på samma rad.. då måste man försöka att få bort alla andra brickor på den raden.. så man kan "varva" lite..

*öhhhh.. flummig?? jag...?? nääää... bara lite trött*

• Justice

Jobbar oxå med samma spelplan men finner den omöjlig...
    Hur ska man göra för att få det att gå ut?????
    Hopplöst!

• Mirris

Åh det var för väl att det inte bara är jag som kört helt fast på den sista spelplanen! Ja den är verkligen omöjlig att få ut.

Nu har jag spelat så mycket att när jag blundar ser jag spelplanen framför mig
    Dags att vila lite från Taipei nu känns det som.

• Ekorrfamiljen

Haha! Det var som när jag var som mest bubbles-beroende. Jag såg de där jädra bubblorna överallt. Till och med när jag skulle sova så låg jag och funderade ut hur man skulle skjuta sönder dem. *dags att ta tag i spelberoendet då*

Ekorren.

• Nifelheim

Den där var ju superenkel...det "riktiga" Mah Jong heter det va?? är Lite svårare...satt i princip hela min APU och spelade det...kan vara därför jag aldrig lärde mig ngt på praktiken..haha...

Men jag slog alla andras tidsrekord iaf. Tack för länken iaf. Superskoj att återse iden men lite för enkelt.

• Mirris

Isåfall är du min "hero" Nifelheim .. om du fick ut den sista spelplanen.. den längst ner till höger...
    Dom andra 3 är ju lätta men den sista är stört omöjlig!!!!

Svar på tråden Taipei på www.icakuriren.se/spel.asp ..