• Anonym (jonas)

Ni som bor i Skåne

Hur känns det att vara en danskjävel? Att inte vara en del utav Sverige?

• Svar på tråden Ni som bor i Skåne
  • Anonym (Skånebo)

Jag känner mig svensk, förstår inte ens vad de säger andra sidan vattnet jag är svensk

• Anonym (Kalle)

Du har missat någon/några geografilektioner i skolan, Jonas.

Skåne tillhör Sverige.

• Dr Nail
    Anonym (Kalle) skrev 2015-01-22 15:25:23 följande:

Skåne tillhör Sverige.

ÄN så länge.
  • Anonym (jonas)
    Anonym (Kalle) skrev 2015-01-22 15:25:23 följande:

Skåne tillhör Sverige.

Skåne består av ett folk som inte är svenskar. Skåningar är flummiga, lata, obildade och oseriösa. Jag kan göra listan hur lång som helst. Skåne består av islamisering, massinvandring och heroinister mer än på något annat håll i Sverige. T.ex. så brukar skåningar aldrig gå särskilt bra ihop med stockholmare eller norrlänningar. Göteborgare och skåningar går ofta ihop, för de är ungefär lika efterblivna, bara att göteborgaren är mer bitter och negativ.
    Är Skåne en cancersvulst som sitter på Sverige till hennes skam? Vad har Skåne åstadkommit för Sverige, mer än massinvandring, islamisering och knark? Titta på ALLA svenska filmer vad vackra de är, och de är ALLTID stockholmsbaserade. Detta är norskarnas intryck av Sverige, våra stockholmsproducerade filmer som lärt norskarna svenska språket. Har norskarna hört en enda film med skåningar? Nej! 
    Kan Skåne amputeras?
    Har någon mer än jag reagerat på hur efterblivna just skåningarna är i TV-programmet Arga Snickaren?
  • Anonym (Skåningen)

Underbart. Ge Skåne till Danmark! Skulle vara skönt att slippa associeras med uppblåsta 08-or och andra norrlänningar som tror de kan och vet allt. 

• sextiotalist
    Anonym (jonas) skrev 2015-01-22 15:44:14 följande:
    Skåne består av ett folk som inte är svenskar. Skåningar är flummiga, lata, obildade och oseriösa. Jag kan göra listan hur lång som helst. Skåne består av islamisering, massinvandring och heroinister mer än på något annat håll i Sverige. T.ex. så brukar skåningar aldrig gå särskilt bra ihop med stockholmare eller norrlänningar. Göteborgare och skåningar går ofta ihop, för de är ungefär lika efterblivna, bara att göteborgaren är mer bitter och negativ.
    Är Skåne en cancersvulst som sitter på Sverige till hennes skam? Vad har Skåne åstadkommit för Sverige, mer än massinvandring, islamisering och knark? Titta på ALLA svenska filmer vad vackra de är, och de är ALLTID stockholmsbaserade. Detta är norskarnas intryck av Sverige, våra stockholmsproducerade filmer som lärt norskarna svenska språket. Har norskarna hört en enda film med skåningar? Nej! 
    Kan Skåne amputeras?
    Har någon mer än jag reagerat på hur efterblivna just skåningarna är i TV-programmet Arga Snickaren?
    som 08:a boende i Skåne så säger jag bara att du har fel på samtliga punkter. Jag stormtrivs i Skåne och vi är fler utsocknes som trivs här
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (jonas) skrev 2015-01-22 15:44:14 följande:
    Kan Skåne amputeras?
    Oj, vad bitter du är. Blev det en skåning som fick ditt jobb?
  • Tandborste

Haha en skåning som tog stackars Jonas jobb ;) Var nog en riktig Skånekarl som tog hans fru oxå ;)

• Anders 386

Hörni, försvinn till Flashback, där hör ni bättre hemma ni som skriver sån skit här...

• inte08a

Tror majoriteten av oss skåningarna inte haft några problem med att bli avyttrade från svealand....  så 08or snälla befria skåne från sverige.... och räkna med att vägtullarna implementeras dag 1 ;)

Svar på tråden Ni som bor i Skåne