• LillaÄrtan

Bänkskivor & Diskhoar BILLIGT? Vart hittar man det?

Köpt en ny lägenhet i fredags. Nästa vecka är det inflyttning, imorgon kommer vår målare & fixar tapeterna. Ska även byta ut bänkskivorna, diskhon, blandare - sätta upp spottar osv. Gamla hus & gamla kök från 60talet, men har varken råd eller lust att byta ut hela köket för lägenheterna här kostar typ ingenting & då är det knappast värt!

Så jag vill ha bra tips nu!
    Rusta har ju billigt.. & Jula. Men jag vill veta vilka fler som säljer sånna här saker superbilligt då det endå inte är ngn idé att betala 10tusentals kronor på att rusta upp köket!

Kram på er alla!

• Svar på tråden Bänkskivor & Diskhoar BILLIGT? Vart hittar man det?
  • LillaÄrtan

Kan tyvärr inte nyttja dem affärerna då jag bor i Norra Sverige... Finns ju inte här!! Men tack endå...

• Tippi2

Ok..Ja då får du ju säga den närmaste stora stad om du vill ha hjälp.

/T

• LillaÄrtan

Luleå, och det är inte ens en storstad ... har dock 25 mil dit, men det är överkomligt...

• Tippi2

Hm..Ja det enda som värkar finnas är.. Ångsågen Byggvaruhuset.. Fast dom värkar samarbeta med Woody, så titta där. Dom hade en hemsida men det gick inte att länka till den.

/T

• ebben

Beiers

Men även OBS på storheden har väl sånt!?

• sladdmamma

Vi har handlat det på Rusta.

• LillaÄrtan

Okidoki, tack allihopa

• emmzan

En kompis till mig bytte nyss bänkskivor i sin lägenhet och han kollade runt och jämförde bl.a. Ikea, Rusta, Silvan, K-Rauta och Coop...Coop var billigast! (detta var i sundsvall kan jag tillägga)

• LillaÄrtan

Okidoki. Tack för era tips! Jag bor så långt upp i norr så här finns ju varken Ikea eller Rusta. Men ska ner till luleå på fredag o shoppa. Så ska kika på Coop, Rusta osv..

• Bersson

K-rauta finns i 0920-området!

Svar på tråden Bänkskivor & Diskhoar BILLIGT? Vart hittar man det?