• Anonym (XoX)

Spåra någon via hitta min iPhone

Går det att kolla någons hitta min iPhone utan att den personen ser det på sin telefon?

Läste att det finns nåt som heter aktiveringslås på de senaste uppdateringarna, vet inte exakt vad det innebär.

Tänkte mest att det inte poppar upp en ruta i personens telefon, att den låser sig eller något sånt?

• Svar på tråden Spåra någon via hitta min iPhone
  • Fia 28

Men du måste ju ha tillgång till personens itunes konto för att slippa åt den funktionen.

• Anonym (XoX)
    Fia 28 skrev 2015-01-23 14:36:54 följande:

Men du måste ju ha tillgång till personens itunes konto för att slippa åt den funktionen.

Ja men jag har Apple id och lösenord. Så jag borde väl kunna logga in från min telefon eller från ipaden.

Men frågan är, syns det på den spårade telefonen isf?
  • Fia 28
    Anonym (XoX) skrev 2015-01-23 15:50:26 följande:
    Ja men jag har Apple id och lösenord. Så jag borde väl kunna logga in från min telefon eller från ipaden.

Men frågan är, syns det på den spårade telefonen isf?
    Du kan logga in från telefon eller ipadden om du har find my iphone appen eller så går du via internetsidan. Nej det syns inget på telefon.
  • Anonym (XoX)
    Fia 28 skrev 2015-01-23 16:52:08 följande:

Du kan logga in från telefon eller ipadden om du har find my iphone appen eller så går du via internetsidan. Nej det syns inget på telefon.

Tack för svar.
Svar på tråden Spåra någon via hitta min iPhone