• Okt06

Bilkläder till barn

Den gär frågan borde min sambo ställa men jag ställer den i stället.Vart kan man hitta som har gamla billar på sig.
    Min sambo äger en gamla usa bil.
    Drömmen för honom skulle vara att hitta en skinnväst till bebisen.

Tack på förhand

Bilintressande familjen

• Svar på tråden Bilkläder till barn
  • Våra Liv

vad är du vill hitta som har gamla bilar pås ig? eller är jag bara trött?

• Okt06

jag var nog trött när jag skrev mitt inlägg. Vi letar barnkläder som det finns bilmotiv på gärna med gamla bilar ifrån 50-60 talet.

• Bembu

Brukar handla lite roliga kläder till mina små bröder (är 12år äldre) när vi är på marknader eller bil träffar, men det är nog inte för dem aldra minsta men tänkte köpa lite i förväg i sommar eftersom vi får lite i juni

• Våra Liv

du kanske kan hitta något på tradera?

• LyNxQ

Såg i nån tidning att de hade bebiströjor med 50-talsbilar på Indiska, men det är ett tag sedan.
    En kompis köpte en pytteliten skinnväst på Powermeet i Västerås för några år sedan. Jag var nygravid när jag var där 2004, men då såg jag tyvärr inga!
    Hittar du kläder nånstans får du gärna höra av dej!
    (har oxå en kille med raggarbil...och en bebis...)

• LyNxQ

Såg i nån tidning att de hade bebiströjor med 50-talsbilar på Indiska, men det är ett tag sedan.
    En kompis köpte en pytteliten skinnväst på Powermeet i Västerås för några år sedan. Jag var nygravid när jag var där 2004, men då såg jag tyvärr inga!
    Hittar du kläder nånstans får du gärna höra av dej!
    (har oxå en kille med raggarbil...och en bebis...)

• Amathea

Tänkte precis skriva..... skinnvästar hittar man alltid jättelätt på bil-marknader... typ västerås, men även andra meets runt om i sverige.
    Kan även finnas på andra festivaler.

• LyNxQ

Jo, förresten, de hade tröjor på Åhléns, (men de var från 2 år tror jag.. för jag köpte ingen) De var lite modernare stuk på trycket, men det var iallafall en Cadillac 59 och nåt mer

Svar på tråden Bilkläder till barn