• Mina fina hjärtan

morotsolja/rosenserien

Hej nån mer än jag som prövat rosenseriensmorotsolja? vad tycker ni om den? jag känner mig besviken tycker inte att huden skimmrar eller har fått nån färg... vad använder ni anra ist? känner mig grå och vinterblek... och gillar inte att sminka mig (har inte kunskap eller intresse för smink) tipsa mig om tex huskurer eller bra cremer tack ?

• Svar på tråden morotsolja/rosenserien
  • vipsan

Jag har använt den i perioder, främst på vintern, och upplever att huden får lyster i form av att den ser mer återfuktad ut. Alltså inte skimmer men det ska den väl inte heller ge (?). Sen fårstår jag inte riktigt vad du menar med färg, det är ju en olja ingen färgad creme.
    FÖr gråblek vinterhy kan jag rekommendera ACO sunkissed face creme som är en ansiktscreme med en hint av brun-utan-sol. Tycker att huden får en ton utan att se solbränd ut.

• Mina fina hjärtan
    vipsan skrev 2015-01-24 15:39:57 följande:

Jag har använt den i perioder, främst på vintern, och upplever att huden får lyster i form av att den ser mer återfuktad ut. Alltså inte skimmer men det ska den väl inte heller ge (?). Sen fårstår jag inte riktigt vad du menar med färg, det är ju en olja ingen färgad creme.

FÖr gråblek vinterhy kan jag rekommendera ACO sunkissed face creme som är en ansiktscreme med en hint av brun-utan-sol. Tycker att huden får en ton utan att se solbränd ut.

tack för tipset var köper du den cremen? apoteket? tycker typ brun utan sol luktar konstigt gör denna cremen oxå det??
  • vipsan

Den finns på apoteket men jag brukar beställa från apotea.se eftersom den är billigast där. Luktar mycket lite, det är nog för att den innehåller så pass lite b-u-s.

• Mina fina hjärtan
    vipsan skrev 2015-01-25 00:13:53 följande:

Den finns på apoteket men jag brukar beställa från apotea.se eftersom den är billigast där. Luktar mycket lite, det är nog för att den innehåller så pass lite b-u-s.

tack!
Svar på tråden morotsolja/rosenserien