• DoftarN

Få ljusare hår med färgbomb?

Jag har ljusbrunt hår som jag försökt bleka lite hemma med hjälp av c-vitamin mest bara för att se om det funkade vilket det gjorde men jag vill ha det ljusare och få bort gula toner. Har förstått att jag borde kunna använda silvershampoo till det men det sliter väl på håret? Så jag undrar om det är någon som vet ifall jag kan använda någon ljusare färgbomb för att få det mer mot blont och askigt?

• Svar på tråden Få ljusare hår med färgbomb?
  • carolinawest
    DoftarN skrev 2015-01-24 12:03:26 följande:

Jag har ljusbrunt hår som jag försökt bleka lite hemma med hjälp av c-vitamin mest bara för att se om det funkade vilket det gjorde men jag vill ha det ljusare och få bort gula toner. Har förstått att jag borde kunna använda silvershampoo till det men det sliter väl på håret? Så jag undrar om det är någon som vet ifall jag kan använda någon ljusare färgbomb för att få det mer mot blont och askigt?

Tvätta med head and shoulders. Köp färgbomb hos frisören i färg 1001 så blir det ljusare och tar bort gula skiftningar
  • Fjärilslarv
    carolinawest skrev 2015-01-24 12:13:04 följande:
    Tvätta med head and shoulders. Köp färgbomb hos frisören i färg 1001 så blir det ljusare och tar bort gula skiftningar
    varför ska man köpa hos frisör???
    jag köper min färgbomb från lyko.se
  • carolinawest
    Fjärilslarv skrev 2015-01-24 13:16:24 följande:
    varför ska man köpa hos frisör???
    jag köper min färgbomb från lyko.se
    Kan man också göra men hos frisör kan man få hjälp
Svar på tråden Få ljusare hår med färgbomb?