• thooping

Söker!!!!!!!!!!!!

Hej! jag skall börja gymma på fysiken i centrala Göteborg. Jag vill nå mina mål inom träningen men ger upp så snabbt. jag är smal och har inget problem med övervikt. vill bara bygga upp en fast kropp,få en fin tränad mage,rumpa och ben.. helt enkelt en fast vältränad kropp.jag hade velat ha någon kille som tjej spelar ingen roll men som kan detta med träning och vill träna ihop med mig och kanske även pressa och pucha mig lite till att käpa och under en period nå mina mål. även som har orken att träna så mycket som möjligt och veta hur man tränar, när man har vilodagar osv.  och då kostnadsfritt. som bara hade tyckt det vart kul att lära känna mig och helt enkelt träna ihop. 1 veckas fri träning även om man inte känner att man vill då skaffa gymkort där och få mig att verkligen komma igång första veckan åtminstone men även då trääna tillsammans och som sagt behöver någon som kan pressa mig och hjälpa mig komma igång.

någon i göteborg som känner sig intresserad. pma jättegärna så kan vi pratas vid ännu mer.  mvh mig jennifer Oskyldig

Svar på tråden Söker!!!!!!!!!!!!