• Christoffer

Orolig (tjock beläggning)

Hej!
    Jag har under de senaste åren haft problem med tjock gul/vit beläggning på penis. Det ser nästa ut som 'messmör'. Det luktar som; majonnäs, rysk kaviar, ruttna ägg och sardiner. Det rinner ner på mina kalsonger, så jag måste byta nästan varje timme. När mina kalsonger är slut så måste jag ha vuxenblöjor.
    Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag kan inte gå ut, för det stinker genom mina byxor. Nu är det så jävla sjukt att det rinner messmör hela tiden.
    Jag har svårt att få tjejer, för att det stinker som fan där nere. Ibland rinner det ända ner till mina strumpor, det händer att jag måste strumpor ibland också. Har i alla fall fått en tid på Vårdcentralen på måndagen.
    Vad f*an är det för fel på mig? Och jag duschar varje jävla dag.

Vad f*n ska jag göra?!!
  • Svar på tråden Orolig (tjock beläggning)
  • Anonym (Mår illa)
    udsfasa skrev 2015-01-24 21:42:42 följande:

Har du hört talas om dusch för helvete?!! Jag spyr ju för fan.

Men för fan... Nu kommer jag inte kunna äta mer ikväll.

Tack!!
  • Anonym (A)

Detta kan väl inte vara på riktigt?

• Anonym (Mår illa)
    Anonym (A) skrev 2015-01-24 21:49:03 följande:

Detta kan väl inte vara på riktigt?

Ingen aning, men jag höll ju på att spy upp maten när jag såg denna bild. Fy fan.
  • udsfasa
    Christoffer skrev 2015-01-24 19:18:21 följande:
    Det luktar som; majonnäs, rysk kaviar, ruttna ägg och sardiner.
    Det är i alla fall bra att du kan skilja på lukterna. ;)
  • Anonym (A)
    Anonym (Mår illa) skrev 2015-01-24 21:51:46 följande:
    Ingen aning, men jag höll ju på att spy upp maten när jag såg denna bild. Fy fan.
    Kanske har han bara doppat snorren i keso för att provocera lite. Hoppas det!
  • Anonym (Mår illa)
    Anonym (A) skrev 2015-01-24 21:56:36 följande:
    Kanske har han bara doppat snorren i keso för att provocera lite. Hoppas det!
    Får hoppas det. Eller hällt messmör på den, enligt beskrivningen.
  • Mehmeed

Har aldrig sett något dylikt förut, men vad fan är det "bita" "kletiga" för något?

• LasseLiten
    udsfasa skrev 2015-01-24 21:53:04 följande:
    Visst är det mysigt? Man sitter här med en ostmacka, och ser plötsligt en ostkuk.
  • Anonym (vad)

Vad det är? Jo en man som gillar att visa upp sig för att få reaktioner, tror det kallas för blottare men här har mannen en chans att inte bli anmäld för något. Dessutom en man som kletat på lite ost på könsorganet, hittat på en valfri beskrivning och fått de reaktioner han väntat på.

Case closed

Svar på tråden Orolig (tjock beläggning)