• Ambulansliv

Ambulans dröjde 10 minuter!

Ja, och?
    Hon anmäler, men VEM anmäler hon eg? Vems fel är det? 
    Varför dröjer det innan nån svara (uppskattar att det tog...jo, sekunder är lååånga när man har panik). 
    Dessutom skall inte ambulans gå fram innan polis är på plats i såna här ärenden. När kom polisen? Vem dröjde eg? Är 10 minuter för länge? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-24 20:28
    www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/vantan-pa-ambulans-anmals

• Svar på tråden Ambulans dröjde 10 minuter!
  • Frontline

Vad yrar du om?
    Nänä häll ut drickat och hoppa isäng..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline

Och där kom en länk..

10 minuter är lång tid ja men alla bor inte heller inom det området där en ambulans kan vara på plats innan skadan har skett...
    Har vi otur här där vi bor så är det runt 5 mil att åka för en ambulans och det lär ta lite mer en 10 minuter...

• Ambulansliv
    Frontline skrev 2015-01-24 20:29:17 följande:

Vad yrar du om?
    Nänä häll ut drickat och hoppa isäng..

Det är nästan anmälan på det inlägget. 

Läs om och läs rätt och återkom sen med nåt mer konstruktivt, om du kan!
  • Aikido

Va?
    Du brukar ju skriva ganska sansade om än lite Besserwisseraktiga inlägg men det känns som ni kanske är något bitter ikväll och inte riktigt nykter.

• Ambulansliv
    Aikido skrev 2015-01-24 20:32:56 följande:

Va?
    Du brukar ju skriva ganska sansade om än lite Besserwisseraktiga inlägg men det känns som ni kanske är något bitter ikväll och inte riktigt nykter.

Men snälla nån, nu får ni väl ge er? 
  • Ambulansliv
    Aikido skrev 2015-01-24 20:32:56 följande:

Va?

• Ambulansliv

Min uppkoppling skojar med mig, därför kom inte länken med i första inlägget. Men bara därför behöver man inte ju inte komma med spydigheter direkt! 

• Aikido
    Ambulansliv skrev 2015-01-24 20:34:25 följande:
    Ja men förlåt att jag började posta innan du kompletterat med länken. Du får faktiskt skylla dig själv om skriver obegripliga trådstarter.
  • Ambulansliv
    Aikido skrev 2015-01-24 20:35:58 följande:
    Ja men förlåt att jag började posta innan du kompletterat med länken. Du får faktiskt skylla dig själv om skriver obegripliga trådstarter.
    Tycker inte jag ska behöva det! Trådstarten var uppdaterad 28, du skrev ditt inlägg 32. 
    Det går ju att skriva snyggt och prydligt och ställa en fråga om nåt fattas tex, när man inte förstår. Eller inte skriva alls....lixom.
  • Frontline
    Ambulansliv skrev 2015-01-24 20:32:34 följande:
    Det är nästan anmälan på det inlägget. 

Läs om och läs rätt och återkom sen med nåt mer konstruktivt, om du kan!
    Som jag skrev efter så editerade du och la till en länk...
    Det du skrev först fick mig att undra hur det står till och om det inte fick vara nog med drickat för din del...
Svar på tråden Ambulans dröjde 10 minuter!