• fruktskalet

    Ont i såret..

    Födde våran dotter med hjälp av kejsarsnitt 22/1 och har mått jättebr.

    Men nu har jag börjat få ont i såret. Kan inte resa mig upp ur sängen utan måste ligga och "glida" mot kanten och det tar jävligt ont. Ska det vara sÅ?

    Hugger till i såret såret..

  • Svar på tråden Ont i såret..
  • E2012smamma
    fruktskalet skrev 2015-01-26 07:10:29 följande:

    Födde våran dotter med hjälp av kejsarsnitt 22/1 och har mått jättebr.

    Men nu har jag börjat få ont i såret. Kan inte resa mig upp ur sängen utan måste ligga och "glida" mot kanten och det tar jävligt ont. Ska det vara sÅ?

    Hugger till i såret såret..


    Hej!

    Har gjort 2 snitt.

    Det är inte meningen att du ska resa dig normalt från sängen helst på flera veckor.

    Du ska lägga dig på sidan å ta dig upp m hjälp av armar å inte m hjälp av magmuskler

    Visade ingen dig det?

    Jag Fortsatte m smärtstillande även om det kändes bra för när jag slutade kändes snittet ömt o svullet..
  • fruktskalet
    E2012smamma skrev 2015-01-26 07:41:13 följande:

    Hej!

    Har gjort 2 snitt.

    Det är inte meningen att du ska resa dig normalt från sängen helst på flera veckor.

    Du ska lägga dig på sidan å ta dig upp m hjälp av armar å inte m hjälp av magmuskler

    Visade ingen dig det?

    Jag Fortsatte m smärtstillande även om det kändes bra för när jag slutade kändes snittet ömt o svullet..


    Nej dom visade ingenting! Sa ingenting och sa inte ens när jag skulle ta bort förbandet, det ramlade av igår...
  • E2012smamma
    fruktskalet skrev 2015-01-26 08:02:51 följande:
    Nej dom visade ingenting! Sa ingenting och sa inte ens när jag skulle ta bort förbandet, det ramlade av igår...
    Jättedåligt av dom att inte visa! Jag fick träffa sjukgymnast bägge gångerna
Svar på tråden Ont i såret..