• FCBJ

    inredning i barnrum

    Hur har ni inrett era småflickors rum? (barn under 3 år)
    Har ni något tema i rummet eller hur har ni tänkt när ni valt inredningen?

  • Svar på tråden inredning i barnrum
  • Ramborg

    Vi har glada barntapeter i båda flickrummen. Möblerna är helvita eftersom de alltid är belamrade med färgglada leksaker, vi bedömer att de ganska små rummen inte tål mer färg.


    42.
  • Donum

    Grönt och typ plommonlila har vår 2-åring. Det är väggarna som är gröna och så är det plommonlila accenter. Hade inrett rummet så innan vi visste att det var en tjej, dock. Hade satt upp en djungeltapet eller djurtapet om det hade funnits en fondvägg, men hon har snedtak i sitt rum. Sonen har också grönt men med turkos accenter. Länge hade han rött men han såg en tapet på BVC som han ville ha och den passade inte med det röda så det blev turkos istället. Det blir som att kliva in i en lagun så hans rum har helt klart ett tema. Jag lär ändra 2-åringens rum när det blir tydligare vad hon gillar och hon inte är lika ombytlig. :)


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • fluu

    Vi båda är väldigt ointresserade av inredning så vi gjorde aldrig några medvetna val när vi köpte grejer till rummet. Efter ett tag så märkte vi att det mesta gick i rött och grönt så nu kör vi faktiskt på det. Annars inget tema.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Dixie

    Min 3åring har en blommig tapettvägg - de andra neutralt målade. Vi försöker undvika för färgglada tapeter/gardiner etc för det räcker med alla leksaker i alla olika färger! Och mycket förvaring! 

Svar på tråden inredning i barnrum