• Anders 386

Magic Wand

Nån som har erfarenhet av LELO smart Wand? (uppladdningsbar)
    Är lite osäker om den når upp till samma vibrationer som dom nätdrivna typ Doxy eller Fairy magic wand. Det är ju inga billiga leksaker det handlar om, bra om det blir rätt från början.
    Jag är ute efter lite mer "stora" vibrationer, själva hastigheten är inte lika viktig.

• Svar på tråden Magic Wand
  • Anonym (Tjej 24)

Lelos magic wand vibrerar mycket, ja.

Jag har den. Men för mig har det inte varit sådär superlätt att nå klimax som det sägs.

Jag har faktiskt använt högsta nivån för att komma. Och då vibrerar det mycket.

Har inte testat nån annan wand dock så kan inte jämföra. Men vi köpte denna i butik och klämde på den - och andra. Valet föll på lelo.

• Anonym (Mia)

Har heller aldrig provat en med sladd. Men kör en liknande variant batteridriven som används typ varje gång vi har sex och den kan verkligen rekommenderas. Antar att det är mer kräm i de som har sladd men den skulle vara i vägen för mycket..

Power tip wand!

• Anonym (kille26)

jag har en fairy magic turbo wand

bästa vibratorn jag nånsin köpt, det går nästan inte att beskriva hur mycket den vibrerar.

Den är uppskattningsvis 20-40ggr starkare än nån annan vibrator jag testat, har testat ett par stycken.

när du dragit upp den till 30% så tänker du "okej, nu måste det vara max snart"
    när du drar upp den till 50% så tänker du "JÄVLAR... nu är det iaf max"
    på 100% så står man bara och stirrar på den med öppen mun och kommer av sig helt från det man skulle göra.

har aldrig kört på 100%, det går inte, vibrerar för mycket, är bara obehagligt för mig, men som tjej så skulle det nog vara skönt tror jag, speciellt om man gillar snabba och lite lösa vibrationer

vibrationerna ändrar sig efter hur mycket man drar på också, kanske lite svårt att förklara men på 10-30% så blir vibrationerna långsamma men hårda, på 40-50% så är dem helt perfekta för mig, lagom snabba och lagom hårda, på 100% så är dem extremt snabba men väldigt lösa

• Anonym (kille26)

och såklart det bästa med den, inga batterier, man kan ligga i sängen och mysa med den hela dagen utan att det tar slut på kräm ;)

• Anders 386

Har spanat lite på Amazon. Det ser faktiskt ut som många är missnöjda med Lelos smart wand. Men dom som är nöjda verkar iofs supernöjda. Blir inte riktigt klok på om den lätt går sönder eller om den är konstig i funktionen. Det är iaf en väldigt stor del av köparna som är grymt missnöjda, Tydligen minskar vibrationerna av sig själv ibland, den minskar liksom utan att man vill att den ska göra det. Det lutar nog åt en Fairy eller nåt liknande iaf.

• Mrs Okänd
    Anders 386 skrev 2015-02-04 13:01:02 följande:
    Har spanat lite på Amazon. Det ser faktiskt ut som många är missnöjda med Lelos smart wand. Men dom som är nöjda verkar iofs supernöjda. Blir inte riktigt klok på om den lätt går sönder eller om den är konstig i funktionen. Det är iaf en väldigt stor del av köparna som är grymt missnöjda, Tydligen minskar vibrationerna av sig själv ibland, den minskar liksom utan att man vill att den ska göra det. Det lutar nog åt en Fairy eller nåt liknande iaf.

Lelos är väl till och med dyrare än andra varianter? Annars brukar ju Lelo har bra saker men den har väl ingen sladd?
  • Anders 386
    Mrs Okänd skrev 2015-02-04 15:00:18 följande:

Lelos är väl till och med dyrare än andra varianter? Annars brukar ju Lelo har bra saker men den har väl ingen sladd?
    LELO:s är som du säger uppladdningsbar. Och en stor fördel är ju att du kan rengöra den ordentligt eftersom den är typ inbakad i silikon. Men fungerar den inte så kvittar ju alla andra fördelar..  Rynkar på näsan  Det är lite av ett mysterium när man läser recensionerna. 
  • Mrs Okänd
    Anders 386 skrev 2015-02-04 15:05:30 följande:
    LELO:s är som du säger uppladdningsbar. Och en stor fördel är ju att du kan rengöra den ordentligt eftersom den är typ inbakad i silikon. Men fungerar den inte så kvittar ju alla andra fördelar..  Rynkar på näsan  Det är lite av ett mysterium när man läser recensionerna. 

Fast den med sladd är ju inte svår att rengöra, den är ju så stor ändå.
Svar på tråden Magic Wand