Hon ignorerade olyckan igår trots allvaret!
Under cirka två veckors tid har jag dejtat en tjej som jag är intresserad av. Hon är verkligen jättetrevlig och vi kommer bra överens. Igår dejtade vi igen. Vi var på en galleria och fikade, gick runt i butiker och hade det trevligt. Vid skulle fika och beställde kladdkaka med grädde. Precis när hon satte sig så doppades hennes långa hår hår i sin kaffekopp. Jag försökte hinta om att hon skulle ta bort det men hon låtsades som ingenting och fortsatte prata som vanligt. Hon vågade inte ta bort sitt hår från kaffet när hon skulle dricka.
När vi sedan skulle gå ut från fiket gick hon på toa. Jag gick ned för trappan och väntade där nere. Trappans sidor var försedda med glas (som skydd), så när hon skulle ner ramlade hon olyckligtvis ned för de sista trappstegen. Hennes ansikte pressades mot glaset och jag kunde se hur hennes glaspressade ansikte gled ned den sista metern som var kvar av trappan. Hon reste sig snabt upp. Jag frågade om hon var okej, men hon förstod ingenting och hävdade att hon brukar gå ned för trappor på detta sätt och att det var planerat.
Idag har jag bara dåligt samvete. Jag vill gottgöra det för henne på något sätt, just för att hon är en sådan snäll tjej. Hon förtjänar inte att behöva känna att hon förädmjukade sig sjäv. Jag har märkt att hon är tillbakadragen på sms idag. Borde jag göra nått? Borde jag säga nått?