totalt förvirrad
Hej,
Ja är en man på år och har varit tillsammans med min nuvarande fru nu snart i 3 år och vi gifte oss sommaren 2014,
Saken hör till att vi har båda barn från tidigare äktenskap,
Jag har mitt ena barn en månad i stöten och det funkar hur bra som helst.
Min nuvarande fru har ett av sina barn boende hos oss på heltid och h är så pass gammal att H själv bestämmer, samma ett av mina barn är så pass gammal att h bestämmer själv och h har valt att bo hos sin mamma.
Jag betalar då underhåll till mamman varje månad plus att h då alltid får lite extra när hon behöver.
pappan till min frus barn betalar inge underhåll till sitt ena barn som bor heltid hos oss och ger inte heller något extra när hon behöver.
Nu kommer vi till problemet som jag ser det, Min frus barn då som ska bo halvtid hos oss och halvtid hos sin pappa,
Så när det är pappans barns tur att ha sitt barn så kommer han alltid till oss och äter, han ska ha hjälp med läxorna osv osv och alltid så är det bråk om var han ska sova när det är pappans veckor att ha sitt barn, kan tillägga att barnet fyller 13 år i år.
Det har gått så långt nu att jag och min fru blir ovänner när vi hamnar i den här situationen och jag är av den naturen att jag vill känna att det är ordning och att jag vet att ja vet, för det blir att allt kretsar kring hennes barn.
Men så samtidigt känner jag mig så otroligt taskig och får dåligt samvete eftersom jag att barnen är det finaste vi har, men nu är det som det är och jag känner mig totalt förvirrad och känner att jag behöver råd och hjälp.