• Västkusttjejen

Abtronic-funkar dom verkligen?

Hej!
    Jag har fått en abtronic och undrar nu om de är så himlans bra som de påstår på tv? Varför tränar inte alla kändisar med dom då om de nu är så bra undrar jag...? Visst tror jag att de till en viss del kan funka, men känns lite väl slappt att byta ut vanlig hälsosam träning mot en aparat *läskigt* Berätta gärna alla ni som testat o gillar den! Vill bli peppad här =)

• Svar på tråden Abtronic-funkar dom verkligen?
  • nyponsoppa

Jag har en abtronic hemma och visst, man känner hur magmusklerna arbetar men jag tycker den är ganska jobbig, man måste byta batterier ganska ofta för att den ska funka maximalt + att man måste smeta på en gel på apparaten varje gång man använder den (gel som man måste beställa från Tvins ca 1 gång / månad). Man kan inte heller sitta i soffan o ta det lugnt med abtronicen på, då hasar den antingen uppåt eller nedåt, man måste alltså stå upp hela tiden.
    Karborrbanden är också ganska kassa + att dom skaver mot huden...
    Jag tycker att du ska spara dina pengar o köra med riktiga situps morgon o kväll istället.
    Om du vill köpa ett träningsredskap skulle jag isådana fall råda dig att köpa något där kroppen verkligen får jobba, dvs inte en abtronic.

• Anderssonskan

Det funkar INTE om man inte tränar oxå förståss!

Som komplemet till träning KAN det funka, men inte bara!
    Att man blir smalare kan bero på att man blir av med vätska där man har den, men dan därpå är vätskan tillbaka igen. Den kan ha en slagg avlägsnande effekt om man tänker på att dricka ordentligt.
    Men bara ha en abtronic funkar INTE!

Men som komplement kan det bara jättebra, men det råder delade meningar experterna i mellan!!

Hoppas att det ger några svar *S*

Själv har jag en cefar som jag använder efter jag tränat tex biceps, då har jag plattprna på biceps och kör ett träningsprogram och tar det där lilla extra som jag inte orkade på träningen!

• BabyJia

man måste inte använda sån speciell gel...för de funkar bra me andra krämer oxå...som helosan (vet inte va den heter) men ja, den salvan i blå tub. Den har jag använt å de har funkat lika bra ändå...

• izza29

Man kan aldrig bränna fett på vissa punkter, detta är konstaterat!!! *LER*
    Gå inte på detta, likaså med "sauna" bältet.

Svar på tråden Abtronic-funkar dom verkligen?