Min vän är en såkallad slampa.
Hej!
Jag har en kompis som jag tycker väldigt mycket om. Vi har varit nära vänner sedan vi var barn. Killar har alltid varit intresserade av henne och hon har alltid gillat killar och deras uppmärksamhet. Hon är vad folk kallar en slampa. Jag är orolig för henne och tycker det är sorgligt när folk snackar skit om henne.
Hon är OFTA med nya killar. När vi går ut träffar hon alltid killar och håller gärna på med flera, går hem till killar och tar hem killar. Hon säger att hon tänder på det och älskar sex med olika. Hon har även legat med flera samtidigt. Med tjejer osv. Hon har provat det mesta och hon säger att hon tänker passa på medans hon är ung.
Jag får ofta höra att hon är äcklig av bekanta och även föräldrar till våra vänner. Jag blir så ledsen av detta då hon är min bästa vän. Vissa säger att hon mår dåligt och måste ha bekräftelse. Vad jag vet mår hon inte alls dåligt och har ett väldigt gott självförtroende och självkänsla men tänk om hon mår dåligt som alla säger? Hon verkar inte bry sig om vad folk tycker och tänker och jag beundrar henne för det men borde jag prata mer med henne om detta? Och hur ska jag ta upp det?