• k88
    Äldre 29 Jan 16:57
    843 visningar
    3 svar
    3
    843

    Missfall?

    Hej! Jag är 26 år, sambon 32. Vi har försökt aktivt att bli gravida sen juli 2014. Dvs haft sex ca varannan dag i ca 2 veckor kring ÄL. Har även tagit ÄL-test de senaste 4 månaderna och haft sex alla de tre dagar omkring. 
    Känns som att jag "forskar" mig galen.. Men vi vill så gärna! 
    Vaknade natten 22 dec av en fruktansvärd smärta i mensmagen, kunde knappt andas. Dagen innan hade jag haft lite småblödning, lite rosa på pappret bara men timmarna efter smärtan kom klump/slemliknande blod. Detta var 2 dagar innan förväntad mens, har dock väldigt svårt att tro detta var mensvärk då det varade i 30 min och jag kände på sekunden när det släppte. Kan ett missfall göra så ont så tidigt i en graviditet? Jag har haft väldigt regelbunden mens annars sen jag slutade med p-piller i juli. Tror ni också detta var ett missfall?

  • Svar på tråden Missfall?
  • Äldre 29 Jan 19:35
    #1

    Nu hänger jag inte med riktigt.... är du alltså gravid nu?

  • k88
    Äldre 29 Jan 22:52
    #2

    Nej det är inte troligt då jag inte haft ett enda symptom och haft en mens efter.

    Undrade mer om någon annan upplevt denna smärta vid missfall, om det var det som hände?

  • Anonym (hmm)
    Äldre 29 Jan 22:56
    #3

    Så pass tidigt som ett par dagar före bim så känns det inte alls skulle jag påstå, när det är så tidigt så räknas det ju inte ens som en graviditet, det kommer ut som en vanlig mens. Du skulle ha tagit ett test dagen efter så hade du fått svar, om det vore ett mf så hade det varit positivt.

Svar på tråden Missfall?