• Äldre 29 Jan 22:37
    2252 visningar
    4 svar
    4
    2252

    ska jag bry mig

    Hej på er

    Jag har en lite fråga till er och jag hoppas på att ni kan hjälpa mig.

    Jag är jätte ledsen gällande min sambo beteende????, han gilla skoja om saker som få mig att bli ledsen!
    Jag kan ge en exempel på om han skulle se en bild på en tjej som ha sexiga underkläder så säger han till mig att han vill se mig ha på mig såna underkläder, när han har väl sagt det så känner mig jätte ledsen:(
    Snäll skulle nu kunna hjälpa mig?
    Ska bry mig för det han säger eller ska jag bara strunta i vad han säger!

    Lite fel stavad men skriver från telefonen

  • Svar på tråden ska jag bry mig
  • Äldre 29 Jan 22:51
    #1

    Ja. LITE felstavat :D

    Nu till din fråga: nä. Skit i det.

  • Äldre 29 Jan 22:55
    #2

    Han säger att han vill se DIG i såna underkläder o du blir ledsen???? Fattar inte problemet, han säger inte jävlar va het hon är så skulle du sett ut utan det är ju underkläderna som va snygga och han vill se dig i dom

    Hjälp va du överreagerar

  • Äldre 30 Jan 00:51
    #3
    Emma.L skrev 2015-01-29 22:37:16 följande:

    Hej på er

    Jag har en lite fråga till er och jag hoppas på att ni kan hjälpa mig.

    Jag är jätte ledsen gällande min sambo beteende????, han gilla skoja om saker som få mig att bli ledsen!
    Jag kan ge en exempel på om han skulle se en bild på en tjej som ha sexiga underkläder så säger han till mig att han vill se mig ha på mig såna underkläder, när han har väl sagt det så känner mig jätte ledsen:(
    Snäll skulle nu kunna hjälpa mig?
    Ska bry mig för det han säger eller ska jag bara strunta i vad han säger!

    Lite fel stavad men skriver från telefonen


    Jag skulle se det som en komplimang om min sambo hittade fina underkläder som han säger att han vill se på mig. Antar att du tolkade det som att han tyckte tjejen var snygg i dom underkläderna men killar brukar mena precis det dom säger och inte linda in sin vilja i något kryptiskt...det är tyvärr så vi tjejer ofta fungerar vilket gör att det också är så vi tolkar våra killar, helt fel!

    Var glad och köp dig lite sexiga underkläder med gott självförtroende!
  • Äldre 30 Jan 05:05
    #4

    Va? Kan bara hålla med föregående inlägg. Ditt exempel visar inte på något som är taskigt av honom. Hur du tolkar honom verkar vara ett större problem än hans faktiska beteende.


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
Svar på tråden ska jag bry mig