• Anonym (Funderar)

Hur ser en snygg 45-årig kvinna ut, enligt män? Generella åsikter?

Hur ser en snygg 45-åring ut 2015? Några generella åsikter i frågan?

• Svar på tråden Hur ser en snygg 45-årig kvinna ut, enligt män? Generella åsikter?
  • omjaghinner

Fixar ett bra hår, klär sig inte tantigt men heller inte som en 15-åring. Fina tänder och luktar gott etc. 

Någon som håller i sitt utseende helt enkelt. 

• dirty88

Kvinnor härsknar efter 22. Det finns väldigt få naturligt snygga 45-åringar. Det finns dock dom som kan täcka över nedbrytningen med smink på ett snyggt sätt. 

Äldre kvinnor får se till att ha en bra personlighet och bra värderingar för att kompensera sitt passerade bäst före datum.

• omjaghinner
    dirty88 skrev 2015-01-31 01:52:06 följande:

Kvinnor härsknar efter 22. Det finns väldigt få naturligt snygga 45-åringar. Det finns dock dom som kan täcka över nedbrytningen med smink på ett snyggt sätt. 

Äldre kvinnor får se till att ha en bra personlighet och bra värderingar för att kompensera sitt passerade bäst före datum.

skitsnack
  • Anonym (apan)

Att hon är stolt över att vara kvinna!

• Anonym (man med klös)

Inte många kvinnor som är 45 år är speciellt snygga, bara enstaka promille man skulle kunna tänka sig sätta på och då har de ändå mycket mycket smink i huvudet. Men nej, de har passerat bäst-före-datum.

Men visst hade jag träffat en 23-åring och åldrats med henne så hon blivit 45 (då hade jag varit typ 60) så hade man accepterat åldrandet på ett annat sätt.

• Anonym (Dotter)

Min mamma är 44, fyller 45 år i juni.. Hon är min förebild och har alltid varit, hon ser ut att vara max 30 år och har fött 4 barn. Smal, väger runt 50-55 kg och är 165-169 cm lång. Hon har axellångt brunt hår och har mörk gröna ögon, några skönhetsmärken (rynkor) runt ögonen.. brukar säga att när jag blir 40-45 år ska jag se ut som henne (jag är 21 år) ;)

• Anonym (Man)

Glad, söt, propert klädd, fin figur. Mycket rumpa som inte är jättefast. Humor.

• Anonym (Konstigt)

Om nu alla kvinnor efter 40 passerat bäst-före-datum är det jättemärkligt att min man fortfarande tycker jag är snygg och andra alla gissar att jag är yngre! Tungan uteVisst det finns riktiga ruggugglor vid 40,men det gör det redan vid 25 också faktiskt...

• Anonym (Funderar)
    Anonym (Konstigt) skrev 2015-01-31 15:26:16 följande:

Om nu alla kvinnor efter 40 passerat bäst-före-datum är det jättemärkligt att min man fortfarande tycker jag är snygg och andra alla gissar att jag är yngre! Visst det finns riktiga ruggugglor vid 40,men det gör det redan vid 25 också faktiskt...

Så är det, det handlar om stil och attribut som passar ens ålder fördelaktigt, de finns de 25-åringar som inte ens skulle kunna stava till meningen jag just skrev, och inte uppnå bättre än se ut som små tanter. :)
Svar på tråden Hur ser en snygg 45-årig kvinna ut, enligt män? Generella åsikter?