Kondom och förhud, fattar inte?
Tja,
jag har ett litet problem. När jag använder kondom men inte drar bak förhuden så känner jag knappt någonting av sexet. Det blir för mycket skydd så att säga och det blir inge skönt.
Om jag drar bak förhuden så känns det mer men det blir en för intensiv känsla så det blir inte skönt istället. Nästan så det gör ont i vissa lägen av att det blir för mycket stimulans så att säga. Om man kan förstå. Ungefär som man skulle klämma på ollonet när den är helt exponerad.
Allra bäst är när/om man kan få ollonet till hälften exponerad så att förhuden rör sig lite under sexet, då blir det till hälften skyddat och inte lika intensivt men ändå så det blir känsla av det. Men det går inte normalt, förhuden antingen stannar helt täckt eller halkar bak och stannar bakom ollonet.
Några tips? Ideer?
Om jag har sex utan kondom så får jag inte samma problem. Förhuden halkar bak men en tjejs vagina är så pass mjuk och fuktig så det blir inte för intensivt, det blir lagom beröring och tryck så att säga. Men så fort kondomen är där så gör gummit så att det blir en obehaglig känsla. Vet inte om det är för att den inte glider på samma sätt och ollonet är mer fast inuti kondomen? Fastnar i gummit? Vet inte riktigt?
Jag blev sexuellt aktiv rätt sent så mitt ollon har inte exponerats under lika lång tid som folk som började ha sex tidigt. Kan det ha att göra med att jag fortfarande har en så känsligt ollon så jag behöver ha mer sex/onani med blottat ollon för att få den att bli mindre känslig? Också en tanke som slagit mig men jag vet inte om det är sant och rätt väg?
Någon mer som känner igen sig?
Tack!