nagellackstorkare
Hej, funderar på att köpa en nagellackstorkare, men vet inte vilken jag bör köpa. Vilka har ni? Hur effektiva är dem, dvs hur snabbt torkar naglarna? Vad kostade den?
Tacksam för svar!
Hej, funderar på att köpa en nagellackstorkare, men vet inte vilken jag bör köpa. Vilka har ni? Hur effektiva är dem, dvs hur snabbt torkar naglarna? Vad kostade den?
Tacksam för svar!
Vad är en nagellackstorkare?? Har svårt att tro att den ska kunna något som inte en hårtork kan..
Om du inte använder UV-gel, så fungerar väl i princip vilken som helst. Du kan ju förståss skippa den på batteri och lilla apan och minimodellerna.
Ja men det är ju olika sorter där... Ska du ha till vanligt nagellack så borde väl en vanlig hårtork vara smartare?
Led-lampa är du inte hjälpt av om det inte är gellack du gör.
Jag använder snabbtorkande överlack från L´Oréal och det kortar ner torktiden avsevärt.
Menade uv-lampa inte led.
Om det är till vanligt nagellack hade jag kört på ett snabbtorkande överlack istället.
Har tänkt mig till vanligt lack. Hinner inte lägga massa tid på att det skall torka då jag har småbarn.
Har tänkt mig till vanligt lack. Hinner inte lägga massa tid på att det skall torka då jag har småbarn.