• Anonym (Hej)

Busringer du? ELler blir du busringd?

Brukar era föräldrar busringa till er? Eller brukar ni busringa till era föräldrar? Berätta

• Svar på tråden Busringer du? ELler blir du busringd?
  • Anonym (Hej)
    Tines skrev 2015-02-03 17:00:13 följande:

Öh, nä.... mina föräldrar och jag är vuxna...

man kan väl ändå busringa och ha det mysigt?
  • Anonym (roligt)
    Anonym (Hej) skrev 2015-02-03 17:05:53 följande:

man kan väl ändå busringa och ha det mysigt?

Mysigt att busringa? Det finns ett jätteroligt nr att busringa, de blir alltid glada. Testa att ringa 112 och säg att det brinner hemma hos dig!
  • Anonym (Haha)

Jag brukar busringa!

• Anonym (Ehhh........)
    Anonym (Hej) skrev 2015-02-03 16:34:29 följande:

Brukar era föräldrar busringa till er? Eller brukar ni busringa till era föräldrar? Berätta

Busringa?! Vad menar du egentligen? Meningen med busrigning är väl ändå att man ska vara anonym när man ringer, eller?

Funkar ju lite dåligt numera.

Förr när folk hade fasta telefoner utan nummerpresentatörer så gick det lite bättre. Vet att min pappa gjorde det i 11-12 års åldern.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ehhh........) skrev 2019-09-25 23:25:39 följande:

Busringa?! Vad menar du egentligen? Meningen med busrigning är väl ändå att man ska vara anonym när man ringer, eller?

Funkar ju lite dåligt numera.

Förr när folk hade fasta telefoner utan nummerpresentatörer så gick det lite bättre. Vet att min pappa gjorde det i 11-12 års åldern.

Man kan ju ändra till dolt nummer väldigt lätt på sin mobiltelefon. Finns många busringningssidor som busring.se där man kan välja röst också.
  • Anonym (Ehhh........)
    Anonym (Haha) skrev 2019-09-25 23:32:49 följande:

Man kan ju ändra till dolt nummer väldigt lätt på sin mobiltelefon. Finns många busringningssidor som busring.se där man kan välja röst också.

Ok. Men nu är jag äldre än 12 år och förstår inte det roliga i det. Men det är jag det.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ehhh........) skrev 2019-09-25 23:43:21 följande:

Ok. Men nu är jag äldre än 12 år och förstår inte det roliga i det. Men det är jag det.

Det kan vara riktigt kul att busringa ibland. Oavsett ålder :)
Svar på tråden Busringer du? ELler blir du busringd?