Är han intresserad?
Hej!
Jag har ett litet problem, ganska onödigt kanske men behöver lite råd.
För ett tag sedan träffade jag en kille som hjälper mig i kemi, de är 7 år emellan oss, jag är 18.
I början vart de bara kemi vi prata om, men sedan kom vi in på annat. Vi kunde skriva med varandra långt in på nätterna och han följde jämt med mig till tunnelbanan och "lämna av" mig innan han gick åt motsatt håll.
Ibland svarar han dock jätte konstigt på sms, och för inte så längesen drog han bara direkt fastän han jämt brukar fråga var jag ska och ifall vi ska gå tillsammans en bit.
Så jag tänkte att de inte vart något och hörde inte av mig på ca en vecka då jag inte heller behövde hjälp, men sen så skrev han och fråga hur allt var med mig och fråga om jag ville ha en lektion samt fortsatte skriva med mig ett tag, efter att vi sagt "hejdå" skriver han ca 2 h senare och frågar mig när alla hjärtans dag är, jag svarade 14 feb, hurså? och sedan har han undvikit att svara på just den frågan.
Grejen är att jag vet verkligen om han är intresserad eller bara allmänt trevlig?, men varför skulle han hålla på att skriva, ställa frågor, erbjuda att köpa fika och bara allmänt ta sig an mig.
Kan det vara något? Eller bör jag bara strunta i det?
Och ja, jag är lite intresserad av honom.
skulle va jättesnällt om ngn kunde ta sig an mitt ynka lilla problem, med en liten respons