• Cisso

Resesällskap Lalandia med barn

Hej 
    Är en ensamstående pappa (30 år) till en kille på 7 år. 
    Till sommaren hade jag och min son tänkt att åka till Danmark och Lalandia i Rödby. Hade tänkt att hyra en stuga i tre nätter. Planen var att åka någon gång slutet på juni början på juli. Men är flexibel. 
    Men det skulle vara sådär att åka bara jag och han. Skulle vara roligare med sällskap. Då gärna en annan ensamstående med barn i typ samma ålder. 
    Mina vänner ska jobba hela sommaren så ingen som vill med.
    Min plan var att även ta en tur över till Tyskland och handla lite vuxen dricka osv när man ändå är så nära. 

Så är det någon som vill dela en stuga på Lalandia med mig och min son är det bara att höra av er. Vi är väldigt lätta människor att ha med att göra. :) 

Tveka inte att hör av dig om det känner att detta är något för dig. 

• Svar på tråden Resesällskap Lalandia med barn
  • L i n n

Åh vad kul!

Vi var på Lalandia i Rödby för några år sedan, barnen älskade det!

Vi bokade stugan över nätet och då fick man biljetter till färjan över till Tyskland på köpet.

• Cisso

Jo jag tänkte det måste vara ett toppen ställe att åka till. Både kul för barn och vuxna. 
    Jaså så man får båtbiljetter om man beställer över internet. Tack för tipset. :) 

• LindizJ

vi hade planer på att åka till Billund för då kan man besöka Legoland samtidigt men vi är en familj med flicka på snart 3 år och en liten på väg...

• Cisso

Ingen som är sugen att hänga med? 

Vi kommer så klart ha kontakt innan och så. Så det känns bra innan man åker. 
    Vi delar på kostnaden rakt av för stugan. 
    Kan inte bli en billigare och bättre semester. tex Stuga för 3 nätter och inträde för bara 2100 kr. Barnen kommer älska det har jag hört. 

Svar på tråden Resesällskap Lalandia med barn