Parsex Härligt o dumt?
Hejsan. Ja jag och min sambokille umgås dagligen med våra grannar som bor lägenheten under. Vi är 30 plus alla 4. Min pojkvän och killen under som är ihop med min väninna jobbar ihop och jag och hon umgås mycket ofta.
Vi har känt paret i över 12 år så vi är bästisar alla 4, åker ofta på semester ihop ,och gör mycket tillsammans, Vi är åxå barnfria ännu så blir en hel del festa och drickande ibland på helger.Många hemmafester .
Jo sen för ett tag sen hände nått vi länge pratat om. Att vi skulle ha sex alla 4 fast vi skulle ha det enbart med sin egen partner, dvs jag och min kille ligger på golvet och har sex och min väninna och hennes kille ligger bredvid och har sex.
Alltså vi ser varann men inget att vi byter partner utan vi håller fast vid sin egen.
Vi är alla 4 sexglada och pratar ofta sex så mitt i en fest händer det.
Vi var alla lite dragna på och vi startade upp och körde på och jag och väninnan blev påsatta bakifrån av våra killar och stod bredvid och allt var frid och fröjd.
Sen hände det som förändrade saker och ting lite. Väninnans kille säger plötsligt kom nu tjejer ska ni få sprut i ansiktet. Jag och väninnan ställde oss på knä tätt med våra ansikten och killen runkade och sprutade oss i ansiktet. sen sa väninnan nu ska vi få se vad din kille går för och sen fick han se sperman på mina kinder och blev ilsk och sa njöt du av det där? ja lite sa jag Varför godtog du det sa han? men då sa jag du kan ge igen spruta allt på min väninna sa jag du får spruta på henne allt sa jag så är det jämt. Han fnös och börja tokrunka och jag tänkte hoppas nu verkligen att det inte låser sig för han och han tappar ståndet då kommer han dö av att känna sig oduglig, men efter 2 min sa han kom nu tjejer och vi ställde oss lika som förut och han sprutade allt i ansiktet på väninnan enbart sen sa han där fick du som straff och titta på mig.
Sen när vi gick hem sa han blev du inte sur när hon fick allt? Nej sa jag jag blev glad att du kom igen i matchen och lyckades komma till sprut.
Är nyfiken på att höra killar och tjejer här.
Har ni prövat parsex vad tycker ni om det?