• Anonym (Jenny)

Parsex Härligt o dumt?

Hejsan. Ja jag och min sambokille umgås dagligen med våra grannar som bor lägenheten under. Vi är 30 plus alla 4. Min pojkvän och killen under som är ihop med min väninna jobbar ihop och jag och hon umgås mycket ofta.
    Vi har känt paret i över 12 år så vi är bästisar alla 4, åker ofta på semester ihop ,och gör mycket tillsammans, Vi är åxå barnfria ännu så blir en hel del festa och drickande ibland på helger.Många hemmafester .
    Jo sen för ett tag sen hände nått vi länge pratat om. Att vi skulle ha sex alla 4 fast vi skulle ha det enbart med sin egen partner, dvs jag och min kille ligger på golvet och har sex och min väninna och hennes kille ligger bredvid och har sex.
    Alltså vi ser varann men inget att vi byter partner utan vi håller fast vid sin egen.
    Vi är alla 4 sexglada och pratar ofta sex så mitt i en fest händer det.
    Vi var alla lite dragna på och vi startade upp och körde på och jag och väninnan blev påsatta bakifrån av våra killar och stod bredvid och allt var frid och fröjd.
    Sen hände det som förändrade saker och ting lite. Väninnans kille säger plötsligt kom nu tjejer ska ni få sprut i ansiktet. Jag och väninnan ställde oss på knä tätt med våra ansikten och killen runkade och sprutade oss i ansiktet. sen sa väninnan nu ska vi få se vad din kille går för och sen fick han se sperman på mina kinder och blev ilsk och sa njöt du av det där? ja lite sa jag Varför godtog du det sa han? men då sa jag du kan ge igen spruta allt på min väninna sa jag du får spruta på henne allt sa jag så är det jämt. Han fnös och börja tokrunka och jag tänkte hoppas nu verkligen att det inte låser sig för han och han tappar ståndet då kommer han dö av att känna sig oduglig, men efter 2 min sa han kom nu tjejer och vi ställde oss lika som förut och han sprutade allt i ansiktet på väninnan enbart sen sa han där fick du som straff och titta på mig.
    Sen när vi gick hem sa han blev du inte sur när hon fick allt? Nej sa jag jag blev glad att du kom igen i matchen och lyckades komma till sprut.

Är nyfiken på att höra killar och tjejer här.
    Har ni prövat parsex vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Parsex Härligt o dumt?
  • Herrn i unform

Det där är ingen lätt sak att introducera i en relation, det kan gå oerhört bra (som för oss och förhoppningsvis er) där det berikar och lyfter er som relation och par. Men då får det inte finnas minste gnutta svartsjuka någonstans hos någon av er 4. För då är risken stor att det är kört direkt...
    Så  efterhand nu kan jag bara råda er. prata, prata, prata och prata....både ni två och ni alla 4. Så inga tvivel eller svartsjuka finns som risk för missförstånd.

Vi är ett polypar (gifta) som absolut inte har något emot parsex, men så har vi heller ingen svartsjuka alls och har aldrig haft. Men det är ett underbart sätt att kunna umgås med sina vänner :)

• Anonym (te)

Inte min kopp te, men whatever rocks your boat, så...........Foten i munnen

• rossolito

Av ditt inlägg att döma så skall ni inte fortsätta med att ha i samma rum som era vänner, då er kille blev svartsjuk. Kanske skulle kunna fungera med annat par, som ni inte har en nära relation till, men ni var nog ute på för " hal" is...?

• Anonym (Avtalsbrott)

Eftersom ni hade en överenskommelse om att inte göra något med den andres partner så bröt ni ju den när han sprutade dig i ansiktet. Både du och den andra killen gjorde fel i den situationen.

• Anonym (håller med)
    Anonym (Avtalsbrott) skrev 2015-02-04 07:48:40 följande:

Eftersom ni hade en överenskommelse om att inte göra något med den andres partner så bröt ni ju den när han sprutade dig i ansiktet. Både du och den andra killen gjorde fel i den situationen.

• AllramEst

Min erfarenhet av parsex är att det kan vara spännande och trevligt, och som det verkar på det du skriver är att det var en positiv upplevelse. Problemet som uppdagas här är ett vanligt problem när det kommer till all form av sex, men särskilt när man tar in andra än sin partner, kommunikation.

Din inställning att du blev glad att han kom in i matchen tycker jag är helt rätt! Du och din partner borde prata igenom era gränser, vad som är okej och inte och sen förhålla sig till det. Denna gräns är flytande och kan flyttas fram med tiden, det kanske ändå kändes okej det som hände när ni senare pratade om det? Det är lätt hänt att man blir lite ivrig i sånna situationer, särskilt när alkohol är inblandat och överenskommelser är oklara vilket jag upplever det var i erat fall.

Mitt tips till dig och egentligen alla är att snacka igenom det med din partner, vad vill ni tillsammans, vad är okej, vad är inte okej, och fortsätt exprimentera och fortsätt kommunicera!

• Anonym (Kul för stunden!)

Hej TS! Vi har haft det med ett par som vi är bekanta med, ett flertal tillfällen, ibland har vi bytt partner också. Det har varit roligt och lustfyllt i stunden, men det som hände sen var att min sambo fortsatte ha kontakt av sexuell karaktär på sms med den andra tjejen, och smyger om det. Pga det upphörde våra sexträffar på min begäran. Trist tycker alla parter och de gnäller till varandra att jag har blivit tråkig, men jag accepterar inte att man går bakom ryggen på mig.

Med facit i handen var det roligt då, men inte värt att sabotera relationen till min sambo när

det blev som det blev. Vi hade dock inga uttalade regler innan, det hade nog varit smart.

• Pussan
    Anonym (Avtalsbrott) skrev 2015-02-04 07:48:40 följande:

Nej men nu var du ju himla redig som Kurt Olsson hade sagt.
    Herregud, vad är det för karl som inte kan tåla det? Jenny om du vill ha kvar honom så får du nog vara försiktig med dina sexfantasier. 
    Hur tog han din sista kommentar, det framgår inte?
  • Anonym (Jenny)
    Pussan skrev 2015-03-02 22:59:17 följande:
    Nej men nu var du ju himla redig som Kurt Olsson hade sagt.
    Herregud, vad är det för karl som inte kan tåla det? Jenny om du vill ha kvar honom så får du nog vara försiktig med dina sexfantasier. 
    Hur tog han din sista kommentar, det framgår inte?
    Hej. Jo han blev åter lycklig ganska snart faktiskt. Och han ha själv sagt att han la ju satsen på väninnan så det enda som hänt egentligen är att vi har haft parsex med vår egen partner men killarnas säd gick till andra part. och det har även stärkt vårt eget sexliv bara han och jag hemma i sänghalmen. Han vill gärna påpeka sprutet på henne när vi har sex och  sen blir han galet kåt när jag säger att det var härligt när min väninnas kille la en smaskig sats i ansiktet på mig.
    Nästa steg blir kanske att vi byter partner och vi tjejer får bli påsatta av den andres kille. vi hade i helgen vanligt parsex igen och det funkar bra.
  • Anonym (kalle)

Låter intressant, men hoppas det blir bättre nästa gång.
    Du är lyckligt lottad du Jenny som får vara med om sånt där. Sen är du också lyckligt lottad som har ett sånt ungdomligt språk fast du borde vara mot 30 åtminstone, särskilt också att du har ett sånt manligt språk. Det kommer antagligen göra dig gott i arbetslivet, du kommer bli tagen mer på allvar av dina manliga kollegor. Du har det bra du Jenny.

• Anonym (Durazell)

Parsex kan vara hur upphetsande som helst!

Några saker att tänka på:

Ni bör vara trygga i er relation. Finns det svartsjuka i vardagen?
    Prata igenom allt innan (och även efter). Prata om gränser, oro, förväntningar.
    Gå försiktigt fram. Börja som ni har gjort, "bredvid". Flytta gränserna stegvis. Hur reagerar han när han ser en annan kuk i din mun? Hur reagerar du när han har sin kuk i en annan mun? (och vice versa)
    Vad händer när han ser dig knulla med någon annan första gången? Det kan ju faktiskt vara så att du kommer med en gång bara av situationen i sig. Fixar han det?

Försök INTE lappa ihop en relation med problem med hjälp av parsex.

Men testa er fram! Det kan bli hur häftigt som helst! Pröva att gå på klubb, då kan ni välja vad ni vill göra, allt från att bara titta till att ta kontakt med ett annat par.

Vi ska iväg och träffa ett par ikväll för andra gången. Än så länge har vi bara känt och klämt lite på varandra. Får man smaka lite ikväll? Blir det mer? Vill de knulla med oss?

• Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Vi har både parsex bredvid och med alla..
    Ha ramarna klara, MEN också förberedda på att det i hettan kan gå för långt.. Så sätt ramarna långt från det längsta ni kan tänka er, så ni har marginal. Ni bör även ha en så stark relation att ni klarar ett översteg utan att ngn blir arg, utan ni kan prata igenom det lugnt i efterhand hur det känns..
    Överlag verkar ni inte redo för detta..

Svar på tråden Parsex Härligt o dumt?