Hatar mig själv
Hej, jag är en kille på 17 år och vet inte vad jag ska ta mig till...
Jag hatar mig själv, främst mitt utseende.
Har aldrig gillat mitt utseende.. enda sen jag var ca 12 år gammal har jag inte gillat mitt utseende.
Jag minns när jag var yngre, jag gick alltid runt med luva på mig och försökte dölja mitt ansikte... Jag har alltid varit utanför i skolan och aldrig gillat skolan.
Men det har blivit värre med åren... mitt utseende gör mig galen nu...
Jag vågar inte lämna huset, jag kan inte vistas runt någon eller flera folk. Ifall jag är tvungen... Så gör jag allt för att dölja mitt ansikte, jag tittar alltid bort när någon går förbi eller tittar på mig.
Jag tittar oftast ner i marken för att ingen ska få se mitt ansikte, ibland när jag kollar fram och ser någon går... så vänder jag oftast håll så jag kan slippa gå förbi honom/henne och så tar jag en annan väg istället.
Jag försöker alltid att hålla mig borta från speglar... det får mig bara och tänka på självmord när jag ser mig själv, ifall jag ser mig själv i en spegel så klarar jag inte stå ut och titta på mig själv mer den sekunder, jag får panik.
Jag tänker på mitt utseende hela tiden... och självmord väldigt ofta, eller nästan hela tiden.
Jag tänker ofta på att jag ska göra plastikoperationer... men skulle aldrig kunna fixa fram de pengarna som jag behöver för det.
Jag blir arg för att jag är så ful... jag skäms för mitt utseende och hatar mig själv så mycket att jag skadar mig själv och vill dö.
Jag skyller alltid på mina föräldrar för att det är deras fel som har gjort mig såhär ful...
Jag skulle aldrig kunna få barn och sätta dom i denna situationen... jag skulle aldrig vilja ha några barn... som blir fula och måste gå igenom detta.
Självmord tänker jag på hela tiden... att hänga mig själv och lämna allt detta bakom mig, eller att hoppa från en bro eller framför ett tåg så alla slipper se mitt fula ansikte.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till... jag leder av andra problem än utseendet, men det är utseendet som är mitt största problem.
Vad gör man... kan man leva ett lyckligt liv fast man är så extremt ful?