• miamaria777

    Brio Happy 2014 med punkteringsfria hjul - varning!

    Så här blir det när det snöar, omöjligt att gå! Man får stanna var 20e meter och hacka bort snön. Hade en likadan vagn för 5 år sedan utan detta problem. Denna är inköpt 2014. Någon mer med detta problem? Har pratat med Brio med de har inte hört talas om detta tidigare och det är inte en godkänd reklamation. Har bara köpt en vagn för 8000 kr som skulle passa på landet, men tillverkarna verkar ha missat att det kan snöa ibland när de utvecklat produktenSkrikandes

  • Svar på tråden Brio Happy 2014 med punkteringsfria hjul - varning!
  • sotoo

    Så hade jag på min vagn från 2006 men det beror ju på hur snön är...ibland fastnar det ju under fötterna med.

  • miamaria777

    Tror inte det beror på snön. Jag har promenerat med andra mammor med barnvagnar av andra märken och det fastnade inte snö på deras vagnar, medan jag fick stanna hela tiden och ta bort snö från hjulen. Måste vara nåt med materialet i hjulen på briovagnen tror jag. 


    sotoo skrev 2015-02-05 12:56:47 följande:

    Så hade jag på min vagn från 2006 men det beror ju på hur snön är...ibland fastnar det ju under fötterna med.


    Var det en briovagn du hade?
  • honeydew

    På lufthjul fastnar ej snön så där. Köp lösa hjul och sätt på vagnen (tips kolla köp&sälj på Facebook, Brio-grupp eller liknande

Svar på tråden Brio Happy 2014 med punkteringsfria hjul - varning!