• KlockanOchBiffenRules

    Kan man dra på barnet en pyjamaströja att ha som "vanlig" tröja?

    Jag har hittat en jättefin pyjamas där tröjan är så OTROLIGT fin!
    Jag undrar om man kan låta barnet ha pyjamaströjan som "vanlig" tröja om dagarna (och slopa byxorna då, givetvis)?

    Rösta gärna. Orkar ni så får ni gärna kommentera också.

    Tack på förhand.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man dra på barnet en pyjamaströja att ha som "vanlig" tröja?
  • Maddi

    Klart att du kan. När min moster passade mig när fick jag gå i pyamas hela dagen. Moster sa sen till min bror att dom skulle byta om till pyjamas på mig, då kläckte min beor ur sig att jag redan haft pyamas hela dagen :D

  • Tilja

    Ja, men om de listar den som vanlig tröja också så är den tänkt som det med. Personligen tycker jag inte att det ser ut som en pyjamaströja

  • tulip79

    Absolut! Om man gillar tröjan o tycker den passar som "vanlig" tröja så ser jag inga hinder med använda den som det. Vi gjorde tvärtom, när julen var över fick de tunna tomtekläderna bli pyjamas! De var ju knappt använda o skulle bli alldeles för små tills nästa lucia o jul.

  • krompa
    tulip79 skrev 2015-02-05 19:45:24 följande:

    Absolut! Om man gillar tröjan o tycker den passar som "vanlig" tröja så ser jag inga hinder med använda den som det. Vi gjorde tvärtom, när julen var över fick de tunna tomtekläderna bli pyjamas! De var ju knappt använda o skulle bli alldeles för små tills nästa lucia o jul.


    Vi har gjort samma här med pepparkakskläderna =) 
  • fluu

    Klart man kan! Dottern fick en pyjamas med Nicke Nyfiken(hon avgudar den lilla apan) och inte tänker hon begränsa sig så att hon bara har den när hon sover. Just tröjan i länken har vi också, den används vid alla tillfällen.
    Hade iofs inte haft något emot om dotra klädde sig i något som är en uppenbar pyjamas heller.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Annsiss

    Spelar roll köpte en längre t-shirt som är tänkt som nattlinne min kille har den som klänning funkar utmärkt!

  • nozpa

    Har köpt antal klädesplagg från villervalla som inte listats som sovplagg, men på ettiketten kan det stå t ex pyjamas. Är ju samma kläder och samma kvalité i massor av deras kläder.
    Den kan du absolut ha som vanlig tröja. :)

  • telly

    Viktigare är väl att inte gå dygnet runt i samma kläder, men gissar att han ska bära tröjan dagtid och sen byta om till pyjamas på natten?

Svar på tråden Kan man dra på barnet en pyjamaströja att ha som "vanlig" tröja?