tutek grander barnvagn
Hej! Letar bra vagn och undrar om någon har något att säga om tutek grander? Hittar inte så mycket på nätet men den verkar bra!
Hej! Letar bra vagn och undrar om någon har något att säga om tutek grander? Hittar inte så mycket på nätet men den verkar bra!
Hej! Sent svar men i alla fall. Jag har en Tutek Grander som jag köpte i våras till vår dotter som kom i maj. Jag är suuuuuupernöjd med den. Har inte så mycket att jämföra med eftersom det är mitt första barn men jag tycker verkligen att det är en kanonvagn till det relativt låga priset. Har inte hunnit testa sittdelen än då tjejen ännu är lite för liten, men liggdelen och babyskyddet är jättebra. Jättesmidig vagn med rörliga(och låsbara) men inte alltför små hjul fram, ställbart handtag och uppfällbar rygg i liggdelen. Det enda jag kan kritisera är möjligen en aningen liten "korg" under vagnen och liiiite grund sufflett på liggdelen. Men väldigt lätt och smidig vagn, bor i Stockholm och har haft chans att prova den i stan och i affärer vilket är huuur enkelt som helst att manövrera sig igenom, med rulltrappor och allt. Hoppas du blivit nöjd hur du än gjorde!